Inlägg från: Hanna1984 |Visa alla inlägg
  • Hanna1984

Hål i öronen?

Mynt innehåller inte nickel.. el jo, enkronan fortfarande.
    Och jo, jag har träffat några som har kraftig nickelallergi men fortfarande kan använda nickelfritt.
    Dessutom kom inte deras av en piercing...
    Utan det började med en byxknapp.

• Hanna1984

hehhe men det e ju bara enkronerna som ska innehålla nickel. Det e just fakta jag tagit. Men om nu 5 kronan också innehåller det.. så aj då. För det e bara enkronan som får det.

• Hanna1984

Pinkstar; ett par hål i öronen gör inte så att hon bryter nacken ifall hon skulle ta av sig dom.
    Hål i öronen tar inte heller bort henens sexuella njutning. Så det där var det dummaste jag någonsin hört!

• Hanna1984

From 2001 är det dessutom olagligt att sälja nickelhaltiga produkter. Den som gör det kan straffas med böter el fängelse.

• Hanna1984

Ewis; Men jag tyckte inte att det gjorde ont. Har haft hela öronen o resten av kroppen. Och tro mig min dotter säger till ifall något irriterar el gör ont. Hon sover på örone o allting. Jag kan klä på henne hursomhelst utan att hon säger ett knyst. Hade hon haft ont hade det inte gått. Om man tex jämför med sprutan. Gud vilken katastrof. hehe
    Så att hur det känsn är så himla individuellt.

• Hanna1984

Milito; klart man tänker på smärta. Men alla reagerar så himla olika på det. Min dotter reagerade inte valls av hålen i örona. Men sprutan är e katastrof. :)

• Hanna1984

Milito; Ja, det e verkligen inget övergrepp.

• Hanna1984

Pinkstar; Allvarligt talat håll din åsikt för dig själv. Jag bad inte om det. Vem är du som ska döma mig som mamma och kalla mig dum?? Har du inget bättre liv el. Är det så tragiskt att du måste trycka ner andra o kalla dom för saker.

• Hanna1984

sadaf; Tack! Du var en av dom få som vågade skriva här. Resten mailar istället. Dom pallar inte med det här skitsnacket.
    Nej, det är inget fel med det!

Svar på tråden Hål i öronen?