Inlägg från: Hanna1984 |Visa alla inlägg
  • Hanna1984

Hål i öronen?

MicaeloMaria; För att folk pallar inte med sånna som er.
    Dessutom behöver inte folk hålla på o förklara sig. Ingen pallar. Jag själv e dumj som ens diskuterar.
    Dessutom är det fler som skrivit mail än folk som kritiserat mig här.

• Hanna1984

MicaeloMaria; Dom flesta runtomkring dig kanske.
    Dom flesta är inte EMOT det. Dessutom la jag fortfarande ut tråden o ställde en fråga till DOM SOM HADE GJORT DET.
    OCH HÄR PÅ FL FANN DET MÅÅÅÅÅÅÅANGA!!! SYND BARA ATT DOM VAR TVUGNA ATT SVARA PÅ MAIL. TRÅDEN VAR EJ TILL DIG EL NÅGON ANNAN MED ÅSIKTER UTAN FOLK SOM HADE GJORT DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Hanna1984

Nej, usch.. vi blattar har inget hjärta.. usch o fy.
    Bara svenska mammor e så häftiga, är det därför era barn har sån respekt för er också. haha
    man ka tydligen inte radera en tråd.. hade gärna velat göra det eftersom jag fått mina svar.
    Så lägg din tid på något annat än att kritisera mig som mamma. Ok.

• Hanna1984

jarovean; hehe jag vet att det ej är en mening. Och jo man ska få kunna starta en sån tråd men vissa förstööör.
    Jag har pussat henne hela dagen, nu sover min vackra. :)
    Folk skulle väl hoppa i taget om dom skulle veta vad hennes namn betyder. För i vserige heter man inte prinsessa. Hahahahhaha

• Hanna1984

bellan85; Hon fattade inte att man hade hjärta.. då saknar en mycket stor del av världen hjärta. Och det stämmer inte.
    Då skulle också en stor del av världen göra övergrepp på sina barn o det stämmer inte. Sverige är en liten fis i denna värld.
    Allvarligt talat.. då blir det ju igentligen lite rasistiskt eftersom det e kultur i våra länder. Ni hackar ju ner på det vi har som tradition och påstår att vi gör övergrepp.

• Hanna1984

MicaeloMaria; Du tycker att det e hjärtlöst pga att det ej är vanligt här. Hade det varit det hade du inte sagt ett knyst el ens tänkt på det. Jo, hon är söt som hon är. Det vackraste för mig vare sig hon har hål eller ej. Men vi gör så punkt och slut. Hon har hål i öronen och det gör inte ont på henne, hon lider inte av det. Om hon skulle vilja ta bort dom nån dag så får hon det.. så vad bra. Vi 2 behöver inte diskutera nå mer va? Tack o hej!

• Hanna1984

Nej, det stämmer inte.. det är kvinnor från 16-40+

• Hanna1984

Ewis; Dessutom så ska man kunna starta en tråd o få svar på sina frågor. Folk som svara ska inte behöva skriva mail för att dom helst enkelt inte pallar.
    Någon som gjort hål på era 0-5 månaders? Då menas det väl till dom som gjort det och inte till dom som har åsikter om det. För då hade jag nog skrivit det också.

• Hanna1984

Men i andra länder får inte unga barn. Det är faktikst mest äldre. Och där görs oftast hål redan på bb.

• Hanna1984

Min kompis farmor tog med henne när hon va 1 månad o gjorde hål på henne och hon var 65.. så åldern spelar verkligen inte in här. hehe

Svar på tråden Hål i öronen?