Hål i öronen?
Tesselonika; Jag har inte sagt att jag ska göra, har inte heller sagt att hon har. Ville fråga vad folk som gjort det hade för erfarenheter av det.
Tesselonika; Jag har inte sagt att jag ska göra, har inte heller sagt att hon har. Ville fråga vad folk som gjort det hade för erfarenheter av det.
jenny b; Just för att höra deras erfarenheter. Det vara bara det :) Jag har inte bestämt mig för nåt, inte heller sagt att jag ska göra. Skulle jag göra anser jag mig inte vara en sämre mor för det. Älskar min dotter djupt. Hon är mitt allt. SKulle jag göra o hon skulle få allergie, skulle jag nog aldrig förlåta mig själv.
gravIDA. Menade inte att dom tänkte på örhängena. Heheh du missförstår mig. Dom leker som andra barn, inga handikapp pga hålen. Men det är ändå vanegrej. Som ett halsband på en liten.. Har dom alltid haft det, lyckas som nästan aldrig ta sönder det.
Jenny b.. Jag ställer vilka frågor jag vill. Jag dör inte av kritik! :)
gravIDA; Nej, bara för att jag tycker att det är fint med hål i öronen på alla flcikor/kvinnor så är jag ju inte dum i huvudet. :) Nej, skulle aldrig förlåta mig själv..
jenny b; Jag är också tuff! :)
Omi; Tack :) Nu fick jag svar på frågan. hehe
Har det blivit infekterat el så någon gång?
nu har ja bara min dotter. och min man skulle nog inte vara intresserad av att pierca sonen. och vad vet du om iraq. min dotter e hal min man är hel
xarisma; jo, det är lagligt. :)
jo, för barnets skull. Jag själv kände mig som en prinsessa.
Har aldrig ångrat mina hål. Sen kan man ta bort dom också ifall man ej skulle vilja ha! Det är min åsikt. KAn även ta andras.
Sapho.. Jag var aldrig ledsen över mian hål, men skulle du slagit min mamma hade jag blivit mer än ledsen!