• ict

"Dra-maten"

Jag kollade på en sån på "Design torget"...kostade 495 kr. Inte dyrt- inte billigt. Någon som har en...om den är ok eller inte?

• Svar på tråden "Dra-maten"
  • L jung
    Stratto skrev 2007-05-17 15:36:51 följande:
    vaddå vaddå?Vad är är en dramaten för nåt? Tell me please
    En sån där 'kärra' som man drar hem maten i, istället för att bära.
  • L jung

haha.. ja, fast han har en gammal fuuuuuul modell... finns finare!

• ict

Den jag kommer köpa är helt svart.

Den liknar inte så mycket den äldre tidens kärror- men visst...inte "det ballaste jag sett" heller.

• LillLisa

Jag skulle lätt köpa en, men jag har bil och barnvagn. Den senare är alldeles utmärkt att slänga ner en massa varor i när det inte ligger en bebis däri. Min man har ingen aning om att jag ibland använder barnvagnen för matinköp, då skulle han skämmas ihjäl... Men, som ovanstående skrivare, min rygg tycker att det är en bra idé.

Fick idén när jag kollade på den där filmen med Sandra Bullock som hamnar i en skenande buss, då kör hon på en barnvagn, får ågren, men ser i backspegeln att den bara var full av konservburkar. Det är inte bara dåligt att glo på film.

• isisisis

Finns det nån som har en länk till någon säljare som har en modern häftig modell?

• Moniqe1979

om man skippar det skotsk rutiga är de ju faktiskt ganska lika många resväskor som man drar eftersig så förstår egentligen inte varför det skall vara så "ute" och pensionärsvarning på just dramaten väskor när det är hur poppis som helst med samma funktion på resväskor etc...

• skvimpen

Jag hade lätt haft en men den ska helst vara lite modern med något roligt tyg! Har en gammal hemma som finns kvar efter någon släkting.

Svar på tråden "Dra-maten"