"Dra-maten"
Jag kollade på en sån på "Design torget"...kostade 495 kr. Inte dyrt- inte billigt. Någon som har en...om den är ok eller inte?
Jag kollade på en sån på "Design torget"...kostade 495 kr. Inte dyrt- inte billigt. Någon som har en...om den är ok eller inte?
L jung:
ahaa som Stig-Helmer har eller vaddå?
haha.. ja, fast han har en gammal fuuuuuul modell... finns finare!
En sånhär läcker liten sak:
jesterdaze.webblogg.se/images/msg_29318_1_1135669340.jpg
Hohoho, hahaha...
Den jag kommer köpa är helt svart.
Den liknar inte så mycket den äldre tidens kärror- men visst...inte "det ballaste jag sett" heller.
Öj värsta retro ju!
Coolt
Jag skulle lätt köpa en, men jag har bil och barnvagn. Den senare är alldeles utmärkt att slänga ner en massa varor i när det inte ligger en bebis däri. Min man har ingen aning om att jag ibland använder barnvagnen för matinköp, då skulle han skämmas ihjäl... Men, som ovanstående skrivare, min rygg tycker att det är en bra idé.
Fick idén när jag kollade på den där filmen med Sandra Bullock som hamnar i en skenande buss, då kör hon på en barnvagn, får ågren, men ser i backspegeln att den bara var full av konservburkar. Det är inte bara dåligt att glo på film.
Finns det nån som har en länk till någon säljare som har en modern häftig modell?
om man skippar det skotsk rutiga är de ju faktiskt ganska lika många resväskor som man drar eftersig så förstår egentligen inte varför det skall vara så "ute" och pensionärsvarning på just dramaten väskor när det är hur poppis som helst med samma funktion på resväskor etc...
Jag hade lätt haft en men den ska helst vara lite modern med något roligt tyg! Har en gammal hemma som finns kvar efter någon släkting.