"Dra-maten"
Jag kollade på en sån på "Design torget"...kostade 495 kr. Inte dyrt- inte billigt. Någon som har en...om den är ok eller inte?
Jag kollade på en sån på "Design torget"...kostade 495 kr. Inte dyrt- inte billigt. Någon som har en...om den är ok eller inte?
Varför låter en del så taskiga och arroganta (eller är det ironi?) , bara för att en person hittar en lösning som gör sin rygg massa nytta? Förstår inte?
isisis - Eller så kan man cykla, och ha cykelkorg...
Jag det kan man fråga sig!rätt barnsligt.
isisis
Jag håller med!
Jag ska köpa vagnen de 25:e, sen blir det att storhandla på två ställen under em...pluggar till 12. Jag kommer förhoppningsvis synas både i Östermalm och i Solna.
Nån som har identitetskris kanske?
Jag använder en när jag (stor)handlar. Skäms bara lite. Det är så skönt att slippa bära tunga kassar!
Cullinan
Så illa är det inte riktigt ännu...men, inte omöjligt när jag är "runt" 55-65...det beror helt på hur min rygg vill och inte vill.
Men herreguuuud! Får man inte lov att skämta liiiite yttepytte på detta pretantiöst bajsnödiga forum?
Lighten up girls!
Ni måste väl själv se det komiska i en Stig. H. Olsson vagn!
En undran... är det nån som vet om det verkligen är så som man ser på filmer i USA, att dom inte ens har bärhandtag på sina pappkassar? (har dom plastpåsar månntro?)
Jag har aldrig varit i USA.
Men egentligen är det bättre ergonomiskt att bära en tung sak närmare kroppen.
Varför inte ryggsäck?
Kom på en sak till (som jag hittills inte tänkt på...) vad jag kommer använda vagnen till...
Jag bor på "ena sidan om stan" sen några år...kan man säga...mina föräldrar och andra vänner "på andra"...så jag ska köpa en liten kylväska, kylklampar...som jag bl.a ska packa ner i den...tillsammans med badhandukar osv...när jag åker till "den sidan" o stan och badar.
Slippa konka runt på allt...
Men hur gör dom då om dom verkligen behöver bära allt på en vända? haha... bära 3-4 kassar framför magen kan då inte vara lätt.... men sen så kanske det är så att ingen i USA GÅR och handlar?? hehe
ict - jag tycker du gör helt rätt i att skaffa en sådan praktiskt väska!
Jag skulle skaffat en själv om jag inte bott så nära butiken.
Det är lustigt vad vissa verkar bli provocerade av att en inte nära-graven-gammal vill köpa och använda en dra-maten...
(ingen särskild menad just här)