• ict

"Dra-maten"

Jag kollade på en sån på "Design torget"...kostade 495 kr. Inte dyrt- inte billigt. Någon som har en...om den är ok eller inte?

• Svar på tråden "Dra-maten"
  • isisisis

Hittade en på Claes Olsson för under 200.
    Blå .Rätt ok.Det var den enda jag hittade.

• L jung

I england har dom gått ett steg längre nu och har till o med såna med steg-klättrare nu! hehe...  Jättevanligt där. Så här ser dom ut.

Marketeer Stair Climber Shopping Trolley.Email a link of this product to a friend via your email system email to a friendClick here to see larger image
    Marketeer Stair Climber Shopping Trolley.0754961See the Additional Information panel on the left for further details. 34£.79

The stair climber trolley takes all the strain out of lifting up kerbs and steps.
    Size (H)61, (W)33, (D)26cm / (H)24, (W)13, (D)10in.
    Capacity 28 litres.
  • L jung

oj så mycket annat som kom med bilden!!!! INTE MENINGEN!!!!

• Lola Jämtland
    isisisis skrev 2007-05-17 15:51:12 följande:
    Hittade en på Claes Olsson för under 200.Blå .Rätt ok.Det var den enda jag hittade.
    Den har jag köpt.
    Den funkar helt ok!

O den som tycker att det är pensionärsvarning....isf tycker jag att pensionärer är jävligt smarta!
    För det finns ingen anledning att gå o släpa på tunga matvaror i önödan.
    //Jag har allt...o ändå saknas något......
  • ict

Ljung och isisis

Snygga! Det blir nog Clas Ohlsson istälet för Desgin torget. Liiite skillnad på 189 och 495..! Jag är en fattig studerande...

Har inte hittat nån bild på Desgin torgets.

• Cullinan

Äsch, vänta några år till så kan vi ha rullatorer. Dom brukar ju ha en käck liten korg till matvaror osv. Och dessutom så kan man sitta på dom, så att man kan vila en liten stund när det blir för jobbigt.

• Marvelina

10-gruppen gör snygga.

marvelina - not new and definitely not improved
  • ict

Cullinan

Jaaadu...sån skulle jag behöva ibland redan nu! (Med tankre på att jag trots allt har några år kvar till pension!).

• isisisis

Fler borde använda dem!
    Hur kan alla människor vara så rädda för att använda dem att de hellre går och får ont i händer och armar än att de använder en vagn egentligen?
    Så himla fegt faktiskt!

Svar på tråden "Dra-maten"