• Minialp

Någon som bor i Schweiz

Mamba - ner för fler intervjuer??

Ain - aha.. min käraste får oxå pengar av företaget han är på för att betala försäkring & sånt..

Jag bara känner hur d känns hopplöst att jobba där som AT.. Aja, får väl se vad som händer!

• Minialp

Mamba - jättespännande ju! Hoppas det går bra för honom!!

• Minialp

Ni får gärna skicka upp lite sol & värme hit till Västkusten! Här e d inte mkt att hänga i granen nu.. Känns ju inte ens som sommar...

Mamba - hört nått från maken om hur d gick igår för honom??

• Minialp

Mamba - kul att det hade gått bra för honom! Spännande, väntar ni otligt på svaret nu då? En vecka går nog fort.

• Minialp

Mamba - va roligt! Gratta maken till jobbet! När blir det flytt nu? Kanske vi ses i Zurich sen nångång framöver då!

• Minialp

Mamba - åhh va skoj det låter! kommer ihåg när jag va lite & vi flyttade iväg till Frankrike, massa skoj som hände då! Längtar tilblax lite, vill uppleva det där igen! men då fick vi väldigt mkt hjälp av företaget min far jobbade på, får ni ingen hjälp av din mans företag?

• Minialp

Mamba - förstår att d känns overkligt!! men d är väl skoj oxå?!

• Minialp

mamba - Grattis, jätteroligt!! Jag önska att jag kunde packa ner mig med er & flytta ner jag oxå, saknar min kärlek så mkt!!! Skulle gärna oxå flytta dit nu, men jag får väl vänta lite...

• Minialp

Mamba - blev nyfiken, så tog en titt, min J har vänner som bor där omkring i de områderna, jag tycker d verkar bra där. Men jag har ju bara varit på besök så jag vet ju inte hur d e jämt så att säga..

Svar på tråden Någon som bor i Schweiz