Någon som bor i Schweiz
Mamba - vet ni vilka d e som kommer flytta ner era grejer för er?
Mamba - vet ni vilka d e som kommer flytta ner era grejer för er?
Mamba - jaha, ni flyttar själva. J ska anlita flyttfirma som ska flytta ner hans grejer. Men d tar väldigt lång tid, har fortfarande inte fått något datum bekräfatat av dem.. Men d kommer väl! Lådorna e ju redan packad, har stått nerpackade i över 1 år redan så!
Jag är oxå nyfiken på universitet där!
kaj04 - kanske står det på hemsidan.. Men frågar ändå av ren lathet! Vet du om det finns mkt kurser & så på engelska? Eller är undervisningsspråket alltid tyska?
Bra! Kanske man kan hitta något kul! Vet du om det är några krav å så, som tillstånd å liknande saker som man bör fixa, eller iaf kolla upp innan?
Mamba - va roligt med en blogg om ert nya äventyr!
Låter gott Mamba!
Barbafin - låter helt underbart med vandring! Ska vi oxå göra någongång har vi tänkt. Några bra tips på vart man ska åka?
Låter som en roligt tillställning den 1e augusti! Vad brukar man göra då? Träffar man vänner & äter middag tillsammans först hemma & sen går ut? Elelr är det många som går ut & äter middag & stannar ute hela kvällen? När börjar man fira?
Fick en liten rapport från min kärlek i Zurich idag, han skulle ligga & slappa vid sjön hela dagen. Här hemma får man jobba & slita som vanligt!
Mamba - d e ju jätteskönt att låta en flyttfirma flytta för en! Själv väntar jag bara på att flyttgubbarna ska komma & hämta Js grejer & köra ner dem.. Inte går d fort inte...
Flyttföretaget e nog väldigt sega helt enkelt! J har skickat in papprerna & allt sånt för lääääängesen, han har ringt & tjötat på dom, men d händer inte så mkt.. Nu har vi börjat kolla oss om efter annan flyttfirma..
Den som segar sig är internationell, finns tydligen i de flesta länder, tror den är engels ursprungligen. Men nu kollar vi efter något svenskt här i närheten.
Vi får väl se hur lång sommaren blir här hemma.. Det sägs ju att regnet ska komma imorgon igen. Men själv är jag mest glad för att min kära J kommer hit på fredag!! Nu har vi inte setts på 2 månader så saknaden är stooooor! Men det betyder visst att han missar en parad, men jag tror han överlever d!