Inlägg från: pyretina |Visa alla inlägg
  • pyretina

    Barn i April 2007? nr 4

    Oj är de dax för en ny tråd... Räcka ut tungan


    Keiron 24/4-07
  • pyretina
    fru malin - just nu verkar de inte hända så mkt.. Räcka ut tunganChanette - allt mellan himmel och jord egentligen.. *s*
    Keiron 24/4-07
  • pyretina

    Mitt första barn de här Skrattande.. Min träning består av promenader med vagn å vovve..Fogarna säger ifrån fortfarande så de blir inte så mkt träning..


    Keiron 24/4-07
  • pyretina

    Våran son är väldigt vaken på dagarna, nån timme åt gången..Eller vissa dagarn sover han mer, men för de mesta är han himla vaken...

    felixen - hade du jobbig foglossning under graviditeten??? För min del hugger de ganska mkt likadant som under graviditeten, men bm sa att jag kunde ha problem lika länge efteråt som jag hade före... Hoppas iof att de går över snart, för jag hade problem med foglossning från v.8.. Räcka ut tungan


    Keiron 24/4-07
  • pyretina

    tvåan i april - ja då är de inte lika lätt att börja med promenader... Har du gym i närheten??


    Keiron 24/4-07
  • pyretina

    Chockad, lite smått iaf.. Gossen har somnat i babysittern... Första gången de.. Sovit ett tag nu oxå... Så har passat på och pyssla här hemma...
    Snart är de dax för promenad i det fina vädret, kanske få sig lite färg på kinderna oxå Generad..
    Inatt sov han 4 timmar i sträck utan att äta, dagen verkar vara fylld med överraskningar.. Räcka ut tungan


    Keiron 24/4-07
  • pyretina

    Vi hoppades på att få tid till bvc idag, men bm hade inte tid.. Fick inte tid förrän på tisdag.. Är sååå nyfiken, vill veta hur lång lillkillen har blivit.. Räcka ut tungan Får tålamodigt vänta till nästa vecka..
    Har även inhandlat minifom så jag hoppas att magknipen avtar för honom... Stackarn..

    hur är de med er andra... Njuter av vädret eller??


    Keiron 24/4-07
  • pyretina

    Keiron fick en jätte häftig body av sin fammo, har väntat på att han ska kunna ha den.. Så jag provade den igår för skojs skull... Förvånad stl 62 passade på honom redan.. Han blir 5 veckor på tisdag.. Räcka ut tungan Tyckte att kläderna började bli lite tajta men ändå.. Dax att plocka fram lådan med större kläder..


    Keiron 24/4-07
  • pyretina
    TM - Jag köper inga kläder alls just nu, även om jag är sååå sugenSkrattande... Har inte köpt nåt sånt sen han föddes.. Men jag väntar ett tag till.. Han är så varm,känns nästan onödigt med kläder just nu Räcka ut tungan... Väntar på att sommarkläderna ska komma igång ordentligt här.. Så man hittar tunnare plagg till lillskiten...
    Keiron 24/4-07
  • pyretina
    Snakeheart skrev 2007-05-26 13:11:06 följande:
    pyretina: Heheh!! Inte för å göra Dig besviken meen... Storlek 62 har passat på Mirielle rätt länge nu.. o hon e inte 7 veckor ännu.. Storlek 50 gick o ha ca första veckan.. bara kanske något plagg som passar ännu, då det ju varierar inom storlekarna.. hur stora de är.. Men M var ju iofs "rätt" stor när hon föddes.. Hihi!! Har heller inte köpt nåt sedan hon var nyfödd.. Hade en hel del innan o har även fått mycket nytt.. Förresten.. Varifrån har Ni tagit namnet Keiron? Har en till internetbekant vars son heter så.. Fint namn iaf!!
    Ja jag tror inte direkt jag är ensam med en bäbis som kan ha 62 Räcka ut tungan.. Är bara paff, trodde de skulle dröja nån vecka till iaf.. *s*

    Jag drömde om namnet, eller drömde om 3 grekiska gudar varav en som Keiron.. Googlade och såg att de verkligen fanns en gud som hette Keiron..
    Keiron 24/4-07
  • pyretina
    Snakeheart skrev 2007-05-26 13:37:53 följande:
    pyretina: Heheh! Ja.. skojade bara lite.. Var också lite paff när hon knappt kunde ha strlk 50 när hon föddes ens.. Ooooh! Häftigt!! Det kan verkligen inte vara ett vanligt namn iaf!! Har ju själv letat efter lite ovanligare, men ändå fina, namn till mina barn..
    Räcka ut tungan Ja de är roligare med ovanliga namn.. Rätt skönt att jag slapp leta efter ett..
    Nu tog jag iof på en tröja på honom i stl 68, antar den är rätt liten för sin stl.. Men byxor i stl 56 sitter himla bra fortfarande de är som tröjor och bodys i större stl som passar.. Eller har inte testat nå byxor i stl 62.. Stackars Keiron, mamsen ska galet testa kläder.. Haha..
    Keiron 24/4-07
  • pyretina

    Måste ju bara berätta min senaste upptäckt.. Räcka ut tungan
    Köpte en skiva med barnmusik i vintras,så att Keiron har ngt och lyssna på sen.. Vi spelade lite i förrgår, han verkade inte speciellt road kan jag säga..Däremot har jag märkt att de verkligen är mammas pojke .. Spelade Iron Maiden och han blev sååå lugn och somnade.. Skrattande That's my boy... Hårdrock för hela slanten... *rock on*

    Skivan med barnmusik får läggas på hyllan tills han bli lite äldre,då kanske den lockar mer...


    Keiron 24/4-07
  • pyretina

    Haha, våran gosse är kräsen.. Vet vad han gillar.. Skrattande


    (¯`°?.¸ ღ♥ Keiron ♥ღ ¸.?°´¯)
  • pyretina

    TM - wow, stora killen.. Skrattande

    Keiron blir 6 veckor idag.. Räcka ut tungan


    (¯`°?.¸ ღ♥ Keiron ♥ღ ¸.?°´¯)
  • pyretina

    Vi har dopet nästa lördag,så de är fullt tjo med att göra klart allt.. Måste hitta receptet till smörgåstårtan så att jag kan göra inköpslistan.. *s*


    (¯`°?.¸ ღ♥ Keiron ♥ღ ¸.?°´¯)
  • pyretina

    Vi har dopet vid 2 så vi kommer att bjuda på tårta och smörgåstårta.. Vilket vi gör själva.. Eller jag gör smörgåstårtorna, dom vanliga tårtorna sätter jag min syster på att göra.. Så vi behöver inte oroa oss på att lägga in beställningar, förutom på smörgåsbotten.. Eller vad de nu heter.. Räcka ut tungan


    (¯`°?.¸ ღ♥ Keiron ♥ღ ¸.?°´¯)
  • pyretina

    Halloj brudar..
    Här har lillgossen haft en sovardag Räcka ut tungan.. Så de lär väl bli tvärtom imorgon.. Nu har han lagt sig för natten iaf.. Han var vaken tillräckligt länge för ett bad..


    (¯`°?.¸ ღ♥ Keiron ♥ღ ¸.?°´¯)
  • pyretina
    Snakeheart skrev 2007-07-02 22:52:43 följande:
    tvåan: Ah.. ska också dra mig när jag packat klart!! Natti TM: Hahah.. Du.. det var ett år sen jag klippte mig sist.. *rodna* Men mitt hår var så snyggt under graviditeten att d int ens behövdes.. Hade långt hår imorse... Nu ser d ut såhär ungefär www.familjeliv.se/krypin/snakeheart/gallery/p...
    Åååå vad fint de blev.. Är du nöjd??
    Usch blev nästan sugen på att klippa av mig håret igen.. Gillar att ha kort hår.. Men ska banne mig hålla mig ett år till den här gången.. *s*
    (¯`°?.¸ ღ♥ Keiron ♥ღ ¸.?°´¯)
  • pyretina
    Snakeheart skrev 2007-07-02 23:07:43 följande:
    pyretina: Ååh tack!! Jag e jättenöjd faktiskt!! Bilderna finns på bdb också.. Ooh.. har Du också haft kort ofta?
    Japp,försökte emellanåt att spara långt hår..Men saknar de korta ibland.. Så har haft de i perioder dom senaste 8 åren... Tycker de är såå härligt med kort hår.. Men råkade säga till maken att jag ska lyckas spara längre hår än vad han har,envis som jag är så ska jag lyckas trots att han har ett bra försprång.. haha..
    Ååå ska skicka i bilddagboken oxå.. Om jag vågar.. Kanske hamnar hos frisören imorgon.. hihi.. Räcka ut tungan
    (¯`°?.¸ ღ♥ Keiron ♥ღ ¸.?°´¯)
  • pyretina
    Snakeheart skrev 2007-07-03 00:22:05 följande:
    Heheheh!! Jo.. mitt ex har också bra långt o vackert hår ju.. men bryr mig int om o tävla m honom... Nu e hela "familjen" korthårig utom han kan man säga... eller nä.. Han flickvän har nog långt hår..
    Jag gör de mest bara för att maken sa tidigare att han aldrig har varit med ngn som har längre hår han honom.. Som sagt, jag är envis.. De är de enda som gör att jag ska vinna.. Hihi..

    Men de var ju supersöta bilder på dig i kort hår.. Du passar i det.. Å snyggt med diademet oxå... Försökte skriva de under bilderna, men datorn sa ifrån som vanligt.. Den bråkar en del... *s*
    (¯`°?.¸ ღ♥ Keiron ♥ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Barn i April 2007? nr 4