• Svar på tråden Träffar! (Åland)
  • snöfall

Misfits: Du kan väl ta med frukt som emilia skrev, men inte bara till barnen, jag vill gärna ha lite frukt jag med! men jag kan väl äta malvinas frukt

Anniele, Adrian o Gabriel: Morotskaka

Emilia & Tuwa: pastasallad

Pia & Elliot: (ska försöka komma om jag får o om jag e ledig, har inte fastställt arb. schema ännu)

Matilda & Malvina: (misslyckad-) blåbärspaj o vanlijvisp

Linda & Josefina: bröd till salladen

Jill, Bianca o Felix: plasttallrikar, bestick o glas (om det är ok?)

Me81 & Bella:Salladsdressing

Malin och Melinda: dricka (läsk och saft?)
    Anna-Maria & Alvin. (ev. Lova) Creme Bonjourpålägg till brödet som är till pastan
    Misfits och Maltesern: tar med ????

• Misfits

Jag hann inte se att ni ville ha frukt sorry

• Trossens mamma

Tack för träffen idag Anniele

Mamma till Lova och Alvin
  • Misfits

Trossens mamma skrev 2007-06-11 20:33:39 följande:

Tack för träffen idag Anniele
    Tack för kläderna Trossen. Hon blev jätteglad för bebiskläderna.
    Tack för träffen Anniele det var trevligt som vanligt!
    Adrian var rolig när han drog LillM i benen när han inte kröp dit Adrian ville :D och LillM ville pussa och krama Adraian.
  • Trossens mamma
    Misfits skrev 2007-06-11 20:39:12 följande:
    Trossens mamma skrev 2007-06-11 20:33:39 följande: Tack för kläderna Trossen. Hon blev jätteglad för bebiskläderna.Tack för träffen Anniele det var trevligt som vanligt!Adrian var rolig när han drog LillM i benen när han inte kröp dit Adrian ville :D och LillM ville pussa och krama Adraian.
    Vad bra. De finns nog mer bebiskläder å sen har jag väl någe mammakläder till (lite förde jag bort å lite köpte jag själv som jag satt ned)
    Mamma till Lova och Alvin
  • Jillsan80

Tack för idag Anniele, himla trevligt! Du får kom ut hit sen, vi har ju eran docka och jag tar den inte med till stan då ja kommer dit

*mamma till Bianca 20/9-05 och Felix 11/4-07**
  • Lill Stina

Tack för träffen idag Anniele !

• SmillaMilla

Åh vad synd att jag inte hittade tråden tidigare Vart lite lätt förvirrad när det funnits så många. Skulle också velat komma på träff.

Kanske kan ordna en träff här om ni är intresserade av att komma ut till Björsby

Anton skall bli storebror 4 sep. 2007
Svar på tråden Träffar! (Åland)