Träffar! (Åland)
Här kan vi samla träffar,fika m.m. så de ej kommer bort i 'andra tråden' (www.familjeliv.se/Forum-0-F/) ! välkomna!
Här kan vi samla träffar,fika m.m. så de ej kommer bort i 'andra tråden' (www.familjeliv.se/Forum-0-F/) ! välkomna!
jag kanske kan köra efter nån annan som vet...
Säkrast så
ja vi kan väl alla köra efter varandra
Jag vet inte om jag kan komma imorgon, min pappa är har kommit och han kommer hit en gång per år. trist att det alltid är något när det ska promeneras
Men nästa gång ska jag följa med ut och gå.
Vi kommer ej med på promenaden, men ni är välkomna till stugan efteråt.
Vilka kommer?
kommer det inte fler med på promenaden så får det nog vara... skulle ju va kul att vara fler, är man bara två så ka man ju höra med varandra om man ska ut o gå..o då behöver man inte planera det så långt i förväg.. så fler som vill komma med?
Jag är dessutom inte säker på att vi kommer heller..Bella har varit så himla grinmaja i två dagar nu..ja e helt slut..
Ida spydde hon...ja torka å efter en stund gick ja ner å bytte till en ny fräsch trasa å så stod Bella å spegla sig en bra stund..
Sen när vi gick upför trappan kom värsta spyan..över henne å min fot å trappan..suck..
Håller nog m stjärnstig:Tanken m promenadträff e väl att d ska va fler än två..
Skulle gärna komma men vi skall till rådg. å sen har vi mormor å morfar från Österbotten här.
en annan gång !
Misstänker att hela träffen blir nån annan dag..
Vill ju gärna komma med ut och gå. Men jag har börjat att få sådana fruktansvärda sammandragningar/värkar så min bm rekomenderar mig att vara sängliggandes. Sambon är nämligen i London och kommer först hem på fredag kväll och jag vill inte föda utan honom. Men om det inte satts igång innan helgen så kommer jag gärna med ut och promenerar nästa vecka.
smillamilla: jo förstår dig, vill ju inte att pappan ska missa det!
tycker att vi skjuter upp promenaden... tills fler än 3 kan komma med
Smilla:Ja inte skulle ja heller vilja föda utan pappan e med..
Stjärnstig:Jo..tror vi gör så..
det vore jättebra om vi kan skjuta på det för jag vill verkligen följa med. nästa vecka kan jag alla dagar förutom torsdag och fredag.
om det nu inte blir nån promenad hur blir det då med fikat? Bara så man vet OM nån kommer...