• Svar på tråden Träffar! (Åland)
  • Me81

jag kanske kan köra efter nån annan som vet...
    Säkrast så

• Jillsan80
    lolloP skrev 2007-08-21 07:45:49 följande:
    ok... ALLA stugor/hus ligger så förutom längst ut där vi har stugan Var ni inneboende eller hyrde ni stuga? *nyfiken*
    Vi hyrde ett HUS, JAck Anderssons hus, men nu bor det ngn Dennis (kommer inte ihåg efternamnet) med familj där.
    *mamma till Bianca född -05 och Felix född april-07*
  • enbacken

Jag vet inte om jag kan komma imorgon, min pappa är har kommit och han kommer hit en gång per år. trist att det alltid är något när det ska promeneras Men nästa gång ska jag följa med ut och gå.

• lolloP

Vi kommer ej med på promenaden, men ni är välkomna till stugan efteråt.
    Vilka kommer?

• Trossens mamma
    lolloP skrev 2007-08-21 13:15:42 följande:
    Vi kommer ej med på promenaden, men ni är välkomna till stugan efteråt.Vilka kommer?
    skulle kanske kunna komma till stugan bara iofs om man får

promenaden så vill nog inte Lova gå på utan att kunna åka ibland om de går långt.
    Mamma till Lova och Alvin
  • snöfall

kommer det inte fler med på promenaden så får det nog vara... skulle ju va kul att vara fler, är man bara två så ka man ju höra med varandra om man ska ut o gå..o då behöver man inte planera det så långt i förväg.. så fler som vill komma med?

• Me81

Jag är dessutom inte säker på att vi kommer heller..Bella har varit så himla grinmaja i två dagar nu..ja e helt slut..
    Ida spydde hon...ja torka å efter en stund gick ja ner å bytte till en ny fräsch trasa å så stod Bella å spegla sig en bra stund..
    Sen när vi gick upför trappan kom värsta spyan..över henne å min fot å trappan..suck..

• Me81

Håller nog m stjärnstig:Tanken m promenadträff e väl att d ska va fler än två..

• Lill Stina

Skulle gärna komma men vi skall till rådg. å sen har vi mormor å morfar från Österbotten här.
    en annan gång !

• Me81

Misstänker att hela träffen blir nån annan dag..

• SmillaMilla

Vill ju gärna komma med ut och gå. Men jag har börjat att få sådana fruktansvärda sammandragningar/värkar så min bm rekomenderar mig att vara sängliggandes. Sambon är nämligen i London och kommer först hem på fredag kväll och jag vill inte föda utan honom. Men om det inte satts igång innan helgen så kommer jag gärna med ut och promenerar nästa vecka.

Anton skall bli storebror 4 sep. 2007
  • snöfall

smillamilla: jo förstår dig, vill ju inte att pappan ska missa det!

tycker att vi skjuter upp promenaden... tills fler än 3 kan komma med

• Me81

Smilla:Ja inte skulle ja heller vilja föda utan pappan e med..

Stjärnstig:Jo..tror vi gör så..

• enbacken

det vore jättebra om vi kan skjuta på det för jag vill verkligen följa med. nästa vecka kan jag alla dagar förutom torsdag och fredag.

• lolloP

om det nu inte blir nån promenad hur blir det då med fikat? Bara så man vet OM nån kommer...

Svar på tråden Träffar! (Åland)