Träffar! (Åland)
Här kan vi samla träffar,fika m.m. så de ej kommer bort i 'andra tråden' (www.familjeliv.se/Forum-0-F/) ! välkomna!
Här kan vi samla träffar,fika m.m. så de ej kommer bort i 'andra tråden' (www.familjeliv.se/Forum-0-F/) ! välkomna!
Kopirera mitt gamla inlägg....från andra tråden
"Nu är det "bara" juni men ville påminna om att jag hade lovat en juliträff
Om vädret tillåter så vi kan sitta ute på gräset på filtar el. nåt. Finns sandlåda och gungor...å en hel del gräsmatta
Det av väl typ allt. återkommer senare med mer "info"!"
Tack själva! Var jättetrevligt ![]()
bra med en tråd i framtiden..
Tack för träffen, fast Malvina inte var så glad som hon brukar vara, men skyller på sverige resan och värmen
Tack för träffen igår å alla godsaker!
Trevligt att träffa alla igen!
Jag tror bestämt att ja har sagt att ja ska ha träff i augusti om ja inte minns fel...meeen..d e ju ett tag ännu
Bilder finns förresten på ungefär samma ställe som sist, om ni ändrar lite i länken jag skickade så ser ni alla träffbilder.
Dessvärre fick jag inte med alla den här gången heller, Emilia och stjärnstig: var gömde ni er??
denn atråd har jag oxå missat.. synd.. nåja. kanske jag hinner komma med på nästa träff?
anniele: jag hatar att vara med på kort så lyckas oftast undvika kameror
Tänkte ha lite förfest, endast för mammor på denna tråd
, nån kväll under Rockoff.
Vi bor centralt i stan så det är nära att traska till torget sen. Nån på denna tråd som tycker det låter intressant och har förslag på kväll/artist???
Lördag, måndag eller onsdag röstar jag på, de skulle jag vilja se!