• Svar på tråden Träffar! (Åland)
  • lolloP

Har ni??! Var???? Finns ju bara stugor och några hus härute

Jillsan80 skrev 2007-08-20 13:51:29 följande:
    Där har vi bott
  • lolloP

promenadträff onsdagen den 22 augusti då kl 12,00 vid godby simhall.

Vi kommer:
    Matilda & Malvina
    Lena & Fabian (kanske prommis, annars är vi på stugan sen )

• snöfall

är det långt att gå dit? måste erkänna att jag inte ens vet åt vilket håll det är... tänkte att man orkar gå tillbaka till bilen sen...

• Me81

promenadträff onsdagen den 22 augusti då kl 12,00 vid godby simhall.

Vi kommer:
    Matilda & Malvina
    Lena & Fabian (kanske prommis, annars är vi på stugan sen )
    Eva-Maria & Bella kommer troligtvis

• Jillsan80
    snöfall skrev 2007-08-20 20:03:54 följande:
    är det långt att gå dit? måste erkänna att jag inte ens vet åt vilket håll det är... tänkte att man orkar gå tillbaka till bilen sen...
    Inte är d så långt. Det är på sundsvägen iaf, ganska nära infarten till Uffe på berget fast på andra sidan sundsvägen (eller stora vägen, vet int va den heter )
    *mamma till Bianca född -05 och Felix född april-07*
  • Jillsan80
    lolloP skrev 2007-08-20 19:19:35 följande:
    Har ni??! Var???? Finns ju bara stugor och några hus härute
    LÅngt in som tusan, kan inte förklara riktigt, men långt in på vägen o sen upp till vänster uppför en jäkla stor backe och sen går d neråt igen och sen kom huset, precis vid vattnet!
    *mamma till Bianca född -05 och Felix född april-07*
  • lolloP
    snöfall skrev 2007-08-20 20:03:54 följande:
    föreslår att vi tar promenaden i godby först och sedan kör till stugan. de har byggt radhus o stängt av gångvägen så nu måste man gå längst stora vägen en bra bit för att komma till strömsängarna. inte så kul m barnvagn.
  • lolloP
    Jillsan80 skrev 2007-08-20 21:09:56 följande:
    LÅngt in som tusan, kan inte förklara riktigt, men långt in på vägen o sen upp till vänster uppför en jäkla stor backe och sen går d neråt igen och sen kom huset, precis vid vattnet!
    ok... ALLA stugor/hus ligger så förutom längst ut där vi har stugan Var ni inneboende eller hyrde ni stuga? *nyfiken*
  • lolloP
    Jillsan80 skrev 2007-08-20 21:08:50 följande:
    Inte är d så långt. Det är på sundsvägen iaf, ganska nära infarten till Uffe på berget fast på andra sidan sundsvägen (eller stora vägen, vet int va den heter)
    sundsvägen mot sund, strömsängsvägen (ab skogen) ligger till höger strax innan tunneln... inboxa mig den som vill ha exakt beskrivning. Vill ej ha oväntat besök i framtiden
Svar på tråden Träffar! (Åland)