Träffar! (Åland)
Här kan vi samla träffar,fika m.m. så de ej kommer bort i 'andra tråden' (www.familjeliv.se/Forum-0-F/) ! välkomna!
Här kan vi samla träffar,fika m.m. så de ej kommer bort i 'andra tråden' (www.familjeliv.se/Forum-0-F/) ! välkomna!
Jag brukar hålla en ganska lugn takt när jag är ute å går, upptäckte igår att jag blev flåsig efter ca 300m och det är ju katastrof. Så en gravid kan alla gånger följa med om inte annat får du väl gå sist med mig
bra att ha en gravid med, då kan vi ju alltid skylla på att det är du som måste gå långsamt
Haha det låter ju toppen! Då hänger jag gärna med på en promenad! Kanske sätter igång förlossningen
jag var ju ute på en promenad dagen före tösen kom, så jo det kan ju hjälpa till
Ha ha, men då kommer jag absolut inte med på någon promenad nästa vecka. Sambon skall till London hela veckan så då måste "Harry" ligga kvar i magen ett litet tag till. Men från fredag och frammåt så hänger jag gärna med på promenad varje dag Och efter förlossningen lär det väll också behövas en hel del promenader. Så ni får se till att hitta en bra runda och då gärna i Godby
Jag o D hade våra födelsedagskalas dagen före E kom = massor med spring (handling, städning, bakning, servering). Gästerna for vid 23, jag va uppe till 01 o plocka undan osv, kl 02 kom första värken.
Så SmillaMilla, vi kommer över på kaffe sen när din sambo kommer hem!
Trollvinter: Det låter toppen! Bjuder in ett helt gäng på stor brakmiddag och sedan tar vi en lååång promenad. Välkommen!
Tack jag kommer gärna!
Annars kan du tvätta fönster, möblera om, köra skottkärra och byta gardiner alt. plocka äpplen på de högsta grenarna.
tror nog 22 passar här också