• Svar på tråden Ung mamma, tråd 5!
  • valkyrian

Hejsan svejsan, nu har det vart bra dött ett tag tycker jag! Nya friska tag!!

Hur mår alla ?
    Skönt att det snart är sommarlov!!
    Nästa år är sista året för mig och då skall jag plugga som en gris. Just nu ligger jag på snitt 18 i betyg och med det borde jag komma in där jag vill gå.

Saga mår bra, hon börjar blir riktigt stor, och vi börjar på allvar tänka på syskon till henne nu :)

• J N

hallå hallå!

Idag har jag jobbat å slitit nästan precis kommit hem ska stoppa i mig en sallas.
    as gott! med lök,tomat,sallad,fetaost,advocade och citron :D

tjejerna mår bra dom är ju hemma med deras pappa nu och leker hela dagarna i ända. haha.

Valkyrian: Vad roligt! är det bara prat eller är det på G?
    vi har också börjat prata lite och vi är inte säkra men det KAN vara så att det redan är en liten i mig ;)

avslöjade nästan lite mycket då vi inte sagt något till någon annan i huvud taget än, men men litar på er tjejer.

ne nu ska jag gå å äta!
    Kram!

• valkyrian

Vi väntar till augusti typ :)

Vi skall inte säga ngt härinne :) Måste fixa så lite fler få nya länken också.

Ja detta med syskon alltså. Jag vill ha det avklarat innan jag börjar plugga på högskolan.

• Februarii
    valkyrian Hur sjutton vet man vad man ligger på i snitt? Jag har noll koll

J N Mm, sallad... Så länge det är utan kyckling iaf. Kycklingsallad är denna graviditets fish and chips. Mår illa bara jag tänker på det. Håller tummarna för det är en liten då om det är det ni vill alltså, lät så
  • valkyrian

Februarii---> www.studentum.se/utbildning/rakna_ut_betyg.aspx

Asenkelt, den räknar åt dig, men annars tar dy betygsvärde (G=10, VG=15 MVG=20) gånger hur många poäng kursen är, sen lägger du ihop dessa och delar med totala antalet poäng Simple as that

JN---> Haha ja, lycka till med bäbis. Jag skall försöka hålla mig tills Aug å jag inte får en mitt i sista terminen

• NathalieAndersson

njy tråd igen? Allt bra med er tjejer?

*¨`·» Liam 060228
  • Februarii

Ge upp? No way!

Men hallå, jag fattar inte länken, är det bara de ämnena man räknar eller räknas alla ämnen man läser bara det att det beror på inriktning m.m? Skratta inte åt mig.

• valkyrian

Alla ämnen man läser, man kan ju lägga till fler ämnen som inte finns med och deras poäng, samt ta bort dem du inte läser.

• Februarii

Haha, så det var det lägg till betyg-knappen var till för Trodde det var om man ville lägga de man skrivit in i någon minnesgrej.

Mindre än 3 timmar kvar till UL! Spännande

Svar på tråden Ung mamma, tråd 5!