• Svar på tråden Ung mamma, tråd 5!
  • annikaloppan
    valkyrian skrev 2007-05-31 23:28:36 följande:
    annikaloppan skrev 2007-05-31 12:13:17 följande: Då är vi två
    ◊ William 05 10 15 ◊
  • Petraplutt

Hej hej!

Får man hänga på här? Jag är 21 år och fick våran första dotter i novemer 

• Jen nifer

Kikar in, är ju också en ung mamma
    Har en liten Molly på 4 månader

Nu är våran prinsessa här
  • annikaloppan
    Petraplutt skrev 2007-06-04 10:31:25 följande:
    Hej hej!Får man hänga på här? Jag är 21 år och fick våran första dotter i novemer 
    Jen nifer skrev 2007-06-04 11:05:11 följande:
    Kikar in, är ju också en ung mammaHar en liten Molly på 4 månader
    Välkomna!
    ◊ William 05 10 15 ◊
  • valkyrian

Nej herregud, här var det värre än i graven. Seriöst, något måste vi ju ha att prata om!!

Vad använder ni för solksyddsfaktor till kidsen? Jag använder eucrin faktor 65 (tror jag att det var, eller 40 kanske) hade den förra året med, den är asbra.

Hur bor ni? Vi bor ju mitt ute på en Ö i havet så det kryllar ju självklart av fästningar, vilket gör att vi borde vaccinera pluttan, men det har inte blivit av, skall kanske göra det imorrn. BVC avråder ju men vissa läkare rekomenderarm vi bor ju ändå i riskområde.

Vad skall ni göra i framtiden? Studera, jobba, mer barn, ja, allehanda drömmar? Själv vill jag utb mig till ngt som ger bra med cash, ha två barn med ca 3 års mellanrum, ett lagom stort hus och kankse en häst och ngn jycke. Dock ingen volvo då jag inte gillar att mecka med dom.

Vad skall ni göra i sommar? Vi har inte planerat så mycket, men killen har semester Juli, så vi skall väl vara tillsammans och umgås. Tyvärr lyckades jag inte få ett jobb

Till hösten skall jag till polen med klassen också, plus att vi kanske skall åka alla tre till Grekland eller ngt annat trevligt land

• Petraplutt

Jag  håller med! Verkligen tyst

Jag kan svara på lite av dina frågor!

Jag håller just nu att studerar till förskollärare, men jag ska byta och studera till Sjuksköterska så småning om Känner inte någon stress då jag fortfarande är ung Men mitt slutgiltiga mål är att bli barnmorska, jag fascineras av gravida kvinnor! Tycker det är otroligt intressant!

Lät häftigt det där med att bo på en Ö Mindre häftigt med fästingar bara

I sommar blir det att njuta av vädret, killen jobbar så honom lär vi inte se röken av

Jag får njuta med min lilla Freja i stället!

• valkyrian

Petraplutt--> Ja det är skönt att bo såhär, om en aningen avsides.

Jag har ju ett år kvar på gymnasiet nu, så i höst blir det hårt studier som gäller, tänkte sattsa riktigt hårt och högt.

• Petraplutt

Valkyrian: Jo det kan tänkas att det blir så, hur tar ni er in till staden och så? Båt? eller finns det andra bra kommunikationer?

Det låter bra att du satsar Är väldigt bra att ha gymnasiet iaf 1 år fixar du lätt som en plätt

• valkyrian

En aslång tunnel som går under havet Coolt va? Vi brukar lura i alla som inte vart här att militären har en knapp som kan fylla hela tunneln med vatten på ingen tid alls

Jo det är ingen fara, jag ser det som mitt yrke, detta med skolan.

Svar på tråden Ung mamma, tråd 5!