Nej herregud, här var det värre än i graven. Seriöst, något måste vi ju ha att prata om!!
Vad använder ni för solksyddsfaktor till kidsen? Jag använder eucrin faktor 65 (tror jag att det var, eller 40 kanske) hade den förra året med, den är asbra.
Hur bor ni? Vi bor ju mitt ute på en Ö i havet så det kryllar ju självklart av fästningar, vilket gör att vi borde vaccinera pluttan, men det har inte blivit av, skall kanske göra det imorrn. BVC avråder ju men vissa läkare rekomenderarm vi bor ju ändå i riskområde.
Vad skall ni göra i framtiden? Studera, jobba, mer barn, ja, allehanda drömmar? Själv vill jag utb mig till ngt som ger bra med cash, ha två barn med ca 3 års mellanrum, ett lagom stort hus och kankse en häst och ngn jycke. Dock ingen volvo då jag inte gillar att mecka med dom.
Vad skall ni göra i sommar? Vi har inte planerat så mycket, men killen har semester Juli, så vi skall väl vara tillsammans och umgås. Tyvärr lyckades jag inte få ett jobb
Till hösten skall jag till polen med klassen också, plus att vi kanske skall åka alla tre till Grekland eller ngt annat trevligt land