• Svar på tråden Ung mamma, tråd 5!
  • Februarii
    valkyrian åh, vad kul! vill också jobba! trodde jag skulle vara helt paj nu men värken har faktiskt blivit bättre. är nog alldeles försent för att hitta något nu Ledsen

I'm so fat! Gråter Men jag kan ha ett glas på magen när jag sitter i soffan i alla fall. Yeah! Ska vara med i Talang 2008. Om jag fortfarande är gravid då vilket jag tvivlar rätt starkt på Skrattande

Svarar på frågor från typ sidan tre eller något.

Vad använder ni för solksyddsfaktor till kidsen? Bamse spf 30. Men blir så orolig när jag läser om både sol och solskyddskräm, funderar på att köpa solskyddskläder, någon som har såna eller har valt bort såna?

Hur bor ni?
    Perfekt enligt mig, inte inuti men inte utanför heller, liten stad med nära till allt.

Vad skall ni göra i framtiden?
    Tänkte först och främst få klart gymnasiet då. Sedan försöka jobba lite och sedan börja plugga vidare. Vill nog bli lärare.

Vad skall ni göra i sommar?
    Bara slöa och jaga efter lilla damen
  • annikaloppan
    Februarii skrev 2007-06-08 11:28:52 följande:
    valkyrian åh, vad kul! vill också jobba! trodde jag skulle vara helt paj nu men värken har faktiskt blivit bättre. är nog alldeles försent för att hitta något nu I'm so fat! Men jag kan ha ett glas på magen när jag sitter i soffan i alla fall. Yeah! Ska vara med i Talang 2008. Om jag fortfarande är gravid då vilket jag tvivlar rätt starkt på Svarar på frågor från typ sidan tre eller något. Vad använder ni för solksyddsfaktor till kidsen? Bamse spf 30. Men blir så orolig när jag läser om både sol och solskyddskräm, funderar på att köpa solskyddskläder, någon som har såna eller har valt bort såna? Hur bor ni? Perfekt enligt mig, inte inuti men inte utanför heller, liten stad med nära till allt. Vad skall ni göra i framtiden? Tänkte först och främst få klart gymnasiet då. Sedan försöka jobba lite och sedan börja plugga vidare. Vill nog bli lärare. Vad skall ni göra i sommar? Bara slöa och jaga efter lilla damen
    Vad har du för talanger?
    ◊ William 05 10 15 ◊
  • 3småttingar

Tjoho alla!

Här borde jag passa in.. Är 87:a med en son född nov - 06.

Ang körkort så gjorde jag halkan i typ v.34 och fick körkortet v.38! Ute i sista sekunden verkligen!

ღ mamma till söta Edwin 061109 ღ lillprinsen.bilddagboken.se/
  • Februarii
    annikaloppan Ja, att jag kan ha magen som drinkbricka i vecka 21.. vadå tror du inte det är värt en miljon? FörvånadSkrattande
  • annikaloppan
    Februarii skrev 2007-06-09 17:37:39 följande:
    annikaloppan Ja, att jag kan ha magen som drinkbricka i vecka 21.. vadå tror du inte det är värt en miljon?
    Haha! Jo, kanske
    ◊ William 05 10 15 ◊
  • nisv

Februarii

Tänkte bara säg att ja läste på aftonbladet på solskyddsfaktor test för barn så var bamse sämst
    ACO och Garnier var bäst=)

• Februarii
    Nisv Ja, det är bara hundrade gången jag hör/läser det nu Använder den så sällan så det är väl egentligen inget problem men ska köpa en tub ACO ändå. Hellre det än att behöva smörja oftare Är laaat! Garnier går bort efter som jag bara vill ha fysikaliskt filter. Tack iaf! Hellre en påminnelse för mycket än en för lite!
  • Sötnostim

hej får jag vara med här?? jag har en son på 2 år och 3 månader..och plussade nyss så om allt går som det ska så får vi en till knodd i feb

• NathalieAndersson

hur är allt?

*¨`·» Liam 060228
Svar på tråden Ung mamma, tråd 5!