• Tesan81

fy f*n nordea!

Jag och min kompis har blivit "bestulna" på pengar av Nordea idag! Jag har Swedbank men tog ut pengar på en bankomat (Nordea) i går, idag har dom dragit summan igen! Enligt mitt kontouttag så har jag tagit ut mer pengar än vad jag har (de dubbla).
    Min kompis har blivit av med de tredubbla beloppet
    Kolla ni också om ni har haft med Nordea att göra de senaste dagarna! grrrr så arga vi är

• Svar på tråden fy f*n nordea!
  • Minipiglet

Det är inte nordeas fel, det är kortföretaget (det har debiterats två ggr) gå till din mank imorn, så ordnar de det! Samma sak hände mej, ska ordna det imorn...

• Tesan81
    oOGrodanOo skrev 2007-05-23 22:15:39 följande:
    Det är inte nordeas fel, det är kortföretaget (det har debiterats två ggr) gå till din mank imorn, så ordnar de det! Samma sak hände mej, ska ordna det imorn...
    men min kompis har Nordea och ringde till dom, de sa att de hade haft något fel i datasystemet så dom tog ju på sig skulden
  • Kristin24

ja men då får du tilbaka pengarna sk du se....

Go och glad Kexchoklad
  • Ylwis

det är nog de som har hand om kort grejjerna. handlade en nalle på nallegram och  deras kortföretag debiterade mig 3 gånger.

Mamma till Alvyn 051015
  • LaFontaine

Sånt där brukar oftast lösa sig per automatik. Hur som haver får ni ju era pengar tillbaka, alltså inget att bli så fasansfullt upprörd över.

• Tesan81

jag blir j*kligt upprörd när jag måste ligga minus på kontot, jag skulle ju tanka bilen i morgon också så att vi tar oss till dagis, är de konstigt att jag då blir upprörd?
    Självklart ska jag ha tillbaka pengarna!

• Tesan81

Vi har ju hamnat i klistret ganska så rejält! Dom sa att vi får tillbaka pengarna på Onsdag jaha och vad ska vi äta i en vecka nu då?

• Lola Jämtland
    Tesan81 skrev 2007-05-23 22:25:06 följande:
    Vi har ju hamnat i klistret ganska så rejält! Dom sa att vi får tillbaka pengarna på Onsdag jaha och vad ska vi äta i en vecka nu då?
    Får du ingen lön på fredag?
    //Jag har allt...o ändå saknas något......
  • Kristin24

ja då är det pissigt

Go och glad Kexchoklad
Svar på tråden fy f*n nordea!