Inlägg från: Rebekah84 |Visa alla inlägg
  • Rebekah84

    Hjälp lilla dödssjuka Matilda

    om man röstar flera ggr räknas dom tyvärr inte.... kollade det nu...

    Fyyyyy Gråter lilla tjejen..


    Ja, jag betalar tionde till Microsoft. Så slipper ni fråga.
  • Rebekah84

    uppdatering nu:

    http://hem.passagen.se/dummapricken/


    Vecka 22 Onsdag 30 Maj 2007     Matilda har inte släppt taget än (och lite fler bilder)


    Anledningen att det är lång tid mellan uppdateringarna är att vi bara kan göra dem hemifrån och eftersom vi har mer eller mindre flyttat in på sjukhuset, så blir det när någon av oss är hemma och vänder en stund.


    Matilda kämpar på. Tröttare och tröttare för varje dag, högre doser av smärtstillande, mer och mer problem med olika funktioner men än har hon inte gett upp. Under de senaste dagarna har det dock märkts att försämringarna går snabbare och snabbare. Idag har hon inte lämnat sängen. Vi får se hur länge hennes järnvilja håller igång.


    Jag kan som ni märker inte ge er några goda eller glada nyheter men vi kan dela med oss av lite nya bilder av vår solstråle från sjukhuset, (i fotogalleriet).


    /Anders 


    Ja, jag betalar tionde till Microsoft. Så slipper ni fråga.
  • Rebekah84
    Otis skrev 2007-05-31 00:13:57 följande:
    Tokuffe fuskar med nagot prgm. Han fick 2000 roster pa bara ett par min. Och sa ar det hela tiden. Sa fort han ligger under sa far han 2000 roster med en gang. Passagen haller pa att kolla upp detta...sa synd.
    Förvånad  Jävla SVIIIN!
    Ja, jag betalar tionde till Microsoft. Så slipper ni fråga.
  • Rebekah84

    jag anmälde tokuffe Skrikandes


    Ja, jag betalar tionde till Microsoft. Så slipper ni fråga.
  • Rebekah84

    puffar!


    Ja, jag betalar tionde till Microsoft. Så slipper ni fråga.
  • Rebekah84

    puff!


    Ja, jag betalar tionde till Microsoft. Så slipper ni fråga.
  • Rebekah84

    NEJ tokuffe ligger bara 100 röster efter!!!!


    Ja, jag betalar tionde till Microsoft. Så slipper ni fråga.
  • Rebekah84
    Tettan skrev 2007-06-01 08:46:50 följande:
    Hur menar du?
    att han ligger så kort efter med en skithemsida hela hela hela tiden?
    Ja, jag betalar tionde till Microsoft. Så slipper ni fråga.
  • Rebekah84

    han är anmäld för röstfusk på passagen han går från 100 till 2000 röster på direkten tex. Känns det stabilt?


    Ja, jag betalar tionde till Microsoft. Så slipper ni fråga.
  • Rebekah84
    bobolina skrev 2007-06-01 08:51:28 följande:
    Varning..hörde att han ev har ett program som gör att ifall man tittar på hans sida reggas en röst.. så gå inte ens in där
    nej deta har han inte, testade det häromdagen... tackolov!!!!!!
    Ja, jag betalar tionde till Microsoft. Så slipper ni fråga.
  • Rebekah84

    kom igen! mer röster åt lilla M!


    I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by.
  • Rebekah84
    gabriella83s mamma skrev 2007-06-06 15:46:03 följande:
    Tror ni att Matildas föräldrar tar illa vara om jag lagt in en liten dikt till Matilda på deras blogg?Jag skrev den i morse med tanke på den lilla vackra och modiga tjejen!Till en liten ängeltillägnad Matilda Vackra barndin sjukdom som ditt unga liv tärgör att vi snart har en till ängel härVar inte rädddin far och mor sitter vid din bäddVill ha dig hos sig för alltidännu glittrande glad och blidMen om vår Gud fader villen vacker ängel åter blir tillFör snart lilla vän ser du det underbaraTill himmelriket du snart ska faraSå vacker du kittlar allas vårt sinneDu stannar för evigtdjupt i allra kärleksfullaste minne
    Jag skulle inte våga lägga in en dikt som antyder att hon snart kommer att tas ifrån dem faktiskt, även om dikten är otroligt vacker!
    I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by.
Svar på tråden Hjälp lilla dödssjuka Matilda