• Sandriz

Får eran pojkvän läsa MOORE osv? :)

Hejsan hejsan.

Nu är det såhär att det kom upp en diskussion med mina vänner igårkväll. Min sambo prenumererar på Moore (en tidning som jag förövigt tycker är helkul att läsa) så vi satt och tittade lite i dem och två av mina vänner sa att de aldrig någonsin skulle tillåta sina pojkvänner att läsa moore..

detta tycker jag var lite konstigt, jag menar... varför inte??

vad tycker ni?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-30 16:00:45:
    Nu säger jag inte att jag anser att man kan förbjuda någon annan att göra något. men det anser mina vänner. så det är därifrån "FÅR" kommer in :)

• Svar på tråden Får eran pojkvän läsa MOORE osv? :)
  • emlicon

om jag fann ut att min pojkvän läste slitz/moore/fhm när vi träffades hade vi aldrig blivit ihop. DÅ hade vi haft alldeles för olika värdegrund och intressen.

• Miss Lau

Tack och lov så gillar min man inte såna tidningar. Hade han gjort det hade vi haft för olika värderingar och förmodligen inte varit ett par speciellt länge. 

• Miss Lau

Ett förtydligande, jag skulle alltså inte förbjuda honom att läsa utan jag skulle gå istället. Tror inte att man kan bestämma sånt över andra vuxna människor.

• Miafia33

självklart får han det om han skulle velat, vem skulle ha hindrat honom eller rättare sagt vem förbjuder en vuxen människa att titta i en tidning för att deras åsikt är en annan.

Inte schysst att lägga över sina egna problem eller åsikter på en annan människa på det sättet.

• Miafia33

Swettie22: Det är just det som många kvinnor gör, känner sig hotade eller blandar in kvinnoförtryck som argument mot.

• Maya

Min sambo får läsa vilka tidningar han vill, det är upp till honom och inget jag kan eller vill diktera.

• Boolli

Kan inte förbjuda min sambo att läsa de där tidningarna men jag skulle aldrig låta en sån ligga hemma. Aldrig. Att snacka om att den är bra för att det står si och så i den är för mej rent BS då man istället kan välja att tjacka Aftonbladets Klick eller annan halvseriös blaska. Tyngdpunkten för dessa tidningar ligger i att visa små tjejer helt enkelt. Óch i mina ögon är det sjukt att vuxna män dreglar farmför Lena 18 från Västerås som står i string och inget mer

• Virriga Virre

ähh va löjligt!
    Låter som deras självförtorende inte är den bästa och va då förbjuda va en annan vuxen människa ska göra

• prickig

Sjalvklart far han det! Har gett honom prenumeration pa saval Moore som Slitz i present ett par ganger.

Svar på tråden Får eran pojkvän läsa MOORE osv? :)