• Sandriz

Får eran pojkvän läsa MOORE osv? :)

Hejsan hejsan.

Nu är det såhär att det kom upp en diskussion med mina vänner igårkväll. Min sambo prenumererar på Moore (en tidning som jag förövigt tycker är helkul att läsa) så vi satt och tittade lite i dem och två av mina vänner sa att de aldrig någonsin skulle tillåta sina pojkvänner att läsa moore..

detta tycker jag var lite konstigt, jag menar... varför inte??

vad tycker ni?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-30 16:00:45:
    Nu säger jag inte att jag anser att man kan förbjuda någon annan att göra något. men det anser mina vänner. så det är därifrån "FÅR" kommer in :)

• Svar på tråden Får eran pojkvän läsa MOORE osv? :)
  • J3NNY

Klart min kille får läsa Moore osv osv.

1. Jag blir inte sotis på dessa brudar i tidningarna.
    Jag har faktiskt ett SJÄLVFÖRTROENDE!!!

2. Vissa tidningar är ju faktiskt bra..
    Speciellt Gear, men den har ja inte sett på länge..

3. Jag äger inte min kille!

• JoJo08

Ja vill han så får han läsa, han prenumererar inte men köper ensataka nummer av slitz/moore/FHM ibland. Vill han kolla på annat ("värre" porr) får han väl det också, jag bryr mig inte. Men jag respekterar självklart att alla inte tycker som jag o inte vill att deras karlar kollar på/läser sånt.

RedNeckRose; *räcker upp handen* han ringer bergis brorsan sin nu

• Catwoman and Superboy

Vad är Moore, typ slitz eller?

who fucking cares i så fall...att läsa slitz eller moore är ju inte värre en att läsa veckorevyn med en alvnaken bild på brad pitt.

L har blivit 1 år
  • Isa med Flisan

Ja om han skulle finna dom roande så varför inte?!

• Trileia

Couldn't care less. Han läser vad fanken han vill, men mest är det Jaktmarker och Fiskevatten.

• Coccolina

Min kille får läsa vad han vill Precis som jag förväntar mig att han låter mig läsa vad jag vill

Life's a bitch get used to it!!!
  • dragon06

här så är det snarare jag som läser/prenumenerar på dem.. tycker det bara är massa bantinings dravel och skit i tjej/damtidningar!! och i moore, slitz mm är det bra saker de skriver om och inte är de
    osmakliga bilder heller utan faktiskt fina bilder..
    vi bråkar mer eller mindre om vem som ska läsa tidningen först ;o)

• babyblomma

Kan inte förstå varfö man skulle förbjuda ens sambo att dessa tidningar...Min sambo prenumererar på Slitz och jag själv läser många av deras reptage..
    Lite nyfiken, skulle våra pojkvänner förbjuda oss från att köpa tex compoltan eller Gravd??

Jag säger bara läs på gubbar hahahahFlört

JUST NU GÄR JAG UNDER NAMNET SKÅNE-ANGELICA
  • Göteborg

Hehe, jodå han "får" läsa vad han vill Dock faller inte Sltiz, Moore, Café osv in under katergorin vad han vill läsa.Men han prenumrerar på någon "Laga mat"-tidning!

Shut up when I'm talking to you! You hear me? Answer me!
Svar på tråden Får eran pojkvän läsa MOORE osv? :)