• Sandriz

Får eran pojkvän läsa MOORE osv? :)

Hejsan hejsan.

Nu är det såhär att det kom upp en diskussion med mina vänner igårkväll. Min sambo prenumererar på Moore (en tidning som jag förövigt tycker är helkul att läsa) så vi satt och tittade lite i dem och två av mina vänner sa att de aldrig någonsin skulle tillåta sina pojkvänner att läsa moore..

detta tycker jag var lite konstigt, jag menar... varför inte??

vad tycker ni?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-30 16:00:45:
    Nu säger jag inte att jag anser att man kan förbjuda någon annan att göra något. men det anser mina vänner. så det är därifrån "FÅR" kommer in :)

• Svar på tråden Får eran pojkvän läsa MOORE osv? :)
  • Förhoppningar

Ja, varför skulle han inte få det?

• Tossi77

Han får så gärna läsa Moore, Slitz och även Fibban om det ska vara så! Bara han inte tar hem de tidningarna till oss och slänger upp på vardagsrumsbordet. Jag tycker det är onödigt att ha sådana tidningar hemma när man har barn. Nu är ju inte vår dotter så gammal iofs..3,5 mån Men jag skulle inte vilja att hon satt och kollade på värsta silikonbollarna och tror att det är så hon ska se ut. Men jag stör mig inte på om gubben vill dregla över dem

• SystraMi

Hade inte brytt mig, just moore och cafe tycker jag är rätt harmlösa tidningar. Däremot hade jag inte velat att han såg på porrfilmer.

• Ängel1982

klart han får, läser själv gärna både slitz och moore. café däremot tycker jag är en riktigt dålig och tråkig tidning.

• antefa

visst.. bara jag kan kolla på nakna killar och så... så gärna för mig:D

• Dorian Ertymexx

Tycker precis tvärtom mot dig, Ängel. Porr är porr och står i alla fall för det. Slitz smusslar och låtsas vara något annat. Och deras kvinnobild är långt värre.

• TrailerTrash

Tex Slitz var en gång en bra musiktidning,nu är den bara en skittidning..

Sexig Moi! Tack va gulliga ni är..
  • Catti

Moore är väl inget, tänk bara på att Kalle Anka är ju utan brallor och det låter man ungar läsa gav maken en pren. på Moore men jag tyckte inte den var något att hänga i julgran lite tråkig på något sätt och vis

• Godisbit1

Klart han får läsa sånt :)

• Swettie22

När jag träffade min sambo så prenumerar han på slitz en tidning som jag själv gillar att bläddra i och han få läsa vilken tidning han vill rör mig inte i ryggen jag vet att han älskar mig och känner mig inte ett dugg hotad av tjejerna i tidningarna

Svar på tråden Får eran pojkvän läsa MOORE osv? :)