• Sandriz

Får eran pojkvän läsa MOORE osv? :)

Hejsan hejsan.

Nu är det såhär att det kom upp en diskussion med mina vänner igårkväll. Min sambo prenumererar på Moore (en tidning som jag förövigt tycker är helkul att läsa) så vi satt och tittade lite i dem och två av mina vänner sa att de aldrig någonsin skulle tillåta sina pojkvänner att läsa moore..

detta tycker jag var lite konstigt, jag menar... varför inte??

vad tycker ni?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-30 16:00:45:
    Nu säger jag inte att jag anser att man kan förbjuda någon annan att göra något. men det anser mina vänner. så det är därifrån "FÅR" kommer in :)

• Svar på tråden Får eran pojkvän läsa MOORE osv? :)
  • Hannah76

Har oxå kompisar som förbjuder sina killar att läsa den typen av tidningar - har aldrig förstått det.

• korven72

Jag skulle aldrig FÖRBJUDA min pojkvän att göra någonting. Däremot kanske jag hade velat diskutera om det var något som jag blev berörd av eller störde mig på.

Det är med Café, Slitz och Moore + "riktig porr" kan ju läsas på olika sätt. En polare hade porrisar liggande över hela badrummet. Kändes ganska äckligt. Andra har sina tidningar på privata ställen.

Jag tror att om man som tjej vill förbjuda sin kille att titta på andra tjejer så handlar det på något sätt om personens självkänsla. Sen kan man ju har moraliska aspekter huruvida det är på tjejernas vilkor de fotas i utvik och porrtidningar =)

• alvaereva

frågan är bara varför han skulle vilja läsa såna tidningar?
    jag läste en café en gång hos en frisör och däri var det en artikel om "hur man övertalar sin flickvän till analsex"
    njaa. jag är tveksam. varför skulle det vara bra med såna tidningar hemma liksom?

• Santos v2

Skulle min sambo förbjuda mig från att läsa saker jag ville läsa hade jag nog blivit jävligt lack. Nu läser jag inte dom kvinnoförnedrande tidningarna men om jag ville skulle jag ha all rätt i världen!

• Sandriz
    alvaereva skrev 2007-05-30 14:38:58 följande:
    frågan är bara varför han skulle vilja läsa såna tidningar? jag läste en café en gång hos en frisör och däri var det en artikel om "hur man övertalar sin flickvän till analsex" njaa. jag är tveksam. varför skulle det vara bra med såna tidningar hemma liksom?
    [/citat]

jamen de artiklarna är ju oftast på skämt. eller ALLTID är kanske mer korrekt...

svart tulpan skrev 2007-05-30 14:38:38 följande:
    [citat]
    Jag skulle aldrig FÖRBJUDA min pojkvän att göra någonting. Däremot kanske jag hade velat diskutera om det var något som jag blev berörd av eller störde mig på. Det är med Café, Slitz och Moore + "riktig porr" kan ju läsas på olika sätt. En polare hade porrisar liggande över hela badrummet. Kändes ganska äckligt. Andra har sina tidningar på privata ställen.Jag tror att om man som tjej vill förbjuda sin kille att titta på andra tjejer så handlar det på något sätt om personens självkänsla. Sen kan man ju har moraliska aspekter huruvida det är på tjejernas vilkor de fotas i utvik och porrtidningar =)
    haha, här hemma ligger våra moore på toan, det är ju där man sitter och läser tidningar (jaaa, det är äckligt..blablabla) :)
  • Sandriz

Dorian Ertymexx skrev 2007-05-30 14:40:21 följande:

Jag fascineras mest över uttrycket "får". Vaddå får, är de barn eller? Har de ingen egen vilja???
    Det var så mina vänner uttryckte sig, deras pojkvänner FÅR inte läsa sådana tidningar
  • OlgaMatildah

haha jag brukar läsa den men min pojkvän vägrar..

• korven72
    Sandriz skrev 2007-05-30 14:41:32 följande:
    haha, här hemma ligger våra moore på toan, det är ju där man sitter och läser tidningar (jaaa, det är äckligt..blablabla) :)
    haha det är väl skillnad att ha Moore eller porrisar liggande på toan?
  • TrailerTrash

Min man får läsa vilka tidningar han vill men han har noll intresse för såna tidningar och jag läser inte heller sånt.Vi köper hellre böcker

Sexig Moi! Tack va gulliga ni är..
Svar på tråden Får eran pojkvän läsa MOORE osv? :)