Inlägg från: Fru Å01 |Visa alla inlägg
  • Fru Å01

Gbg´s lattebarn bäst före efter Juli-06 och innan Maj-07

Nu har jag hittat hit..

Picknic i slottskogen måndagen den 4 Juni kl 11.00 Vegagatan.
    Vi har picknik om vädret tillåter,annars avblåser vi redan på söndagen om det verkar bli dåligt väder. I sådanafall så fikar vi på något fik istället. Obligatorisk promenad naturligtvisGlad

Marie och Milo (Leo om det blir picknik)
    Lisa och Maja + ev en ickeFLare
    Emma och Martin
    Marlene och Lucas
    Susanne och Elin (om picknick och inga löpska tikar även Dibblo)
    Erica och Celina
    Jonna, Milian och Sessan
    Maria och Elias
    Lina, Thea och Arwen
    Åsa och Rasmus
  • Fru Å01

Bea> Inez börjar bli en stor tjej.

Det blev inte mycket gjort idag mer än tvättat. Suttit ute på gården och fikat med grannen hela eftermiddgen.

Nu är det ska det lagas middag och jag tycker att det är så tråkigt.. 

• Fru Å01

God Natt och dröm söt.

Imorgon åker vi ut till Onsala för att fixa inför dopet. Ska lagas mat i massor.

Jonna> Vet inte vad jag ska ta med men har funderat på pannkakor, eller kanske en keso avokado macka. 

• Fru Å01

God Morgon...

Anders lastar bilen full med grejer så jag tänkte att jag hinner säga hej lite snabbt.

Låter som en toppen salva måste nog prova.. Räcka ut tungan

Idag är det matlagning som gäller och imorgon är det dags för dop. Jag hoppas det blir sol. Ska bli skönt på söndag när det är över. 
    Kanske hinner låna datorn hos mamma och gå in här och kika annars blir nog abstinens för stor,,

Ha en bra dag

• Fru Å01
    Nu börjar vi om på en liten mamma-barn lista igen.
    Dom som vill vara med skriver sitt nick+riktiga namn å barnets eller barnen vid flera om man vill.
    Skriv INTE hur gammal barnet är utan när det är fött.
    Sedan får man gärna skriva vart ,man bor,ålder m.m.
    Kommer lägga till listan i trådstarten om nån vecka.

Marie(Engel27)27 år med Milo(2/12 2006)och Leo 6 år. Bor i Mölndal med min sambo Daniel

Beatrice (Mia Wallace) 28år med Inez 26/12 2006. Bor i Kallebäck med min man Thomas

Erica(Celiniz)24 år med Celina 14/9 2006. Bor i Billdal med min sambo Samuel.

Marlene(Marre76) 31 år med Marika(25/9-1996) och Lucas(14/12-2006). Bor i Västra Frölunda med min sambo Christian

Annika(arwen80) 27 år med Jonathan 24/12 2006. Bor i Lindome med min sambo Mattias

Maria (MariaNylander) 34 år med Elias 4/11 2006 och Amanda 13/10 1998. Bor på Eriksberg med min sambo Kent.

Jonna (Minimilian) 23 år med Milian 10/9 2006. Bor i Kullavik med min sambo Sanharib och vår blandrastik Sessan.

Lisa (Skräpet) 29 år med Maja 10/2 2007. Bor i Tynnered med min man Christer.

Tenna (TeeTee) fyller 30 år på midsommardagen (eek!) med Viggo 22/11 2006. Bor i Tynnered med min man Fredrik

Susanne (Susanne72) 35 år med Elin 8/12 2006, Julia 10/12 1995, Linus 21/4 1999. Sambo med Erik i Björlanda. Har en blandras-vovve Dibblo.

Malin (MB73) 34 år med Alfred 23/12 2006 och Alice 30/11 2005. Sambo med Ludvig i Mölndal.

Jossie (Jossa8)27 år bor på hästgård i härryda med maken Stefan och dottern Maya född 11/1 2007

Åsa(Fru Å01) 29 år bor i majorna med min man Anders och Rasmus född 10/3 2007
  • Fru Å01

Hej,

Här har det skrivits massor.  Min mamma har lagat mat i massor, jag har mest kommit med glada till rop. Skönt att man har en snäll mamma.

Nu är det tid för sängen måste ju ladda in för imorgon.. Kom på att jag ska visst läsa i kyrkan. Det hade jag glömt, men det är ju lösa innatill så det ska nog gå bra..

God Natt allihopa.

• Fru Å01

Hej allihopa,

Gratttis på födelseagen Emma!

Dopet gick bra. det var tur att det dblev fint väder på eftermiddagen. Måste varit soldansen som ni gjorde så tack för den. Rasmus gick från famn till famn igår såg honom knappt på hela eftermiddagen. Själva dopet sov han sig igenom. (ingen som är förvånad) Han vaknade till när han fick lite vatten på huvet för att sedan somna om igen. Glad

Ska bli kul med pick nick imorgon, ska snart gå och handla så jag har något att picknicka på för att kylskåpet är tomt.

Idag har vi bara tagit det lugnt. Gått en promis i solen och satte oss på en uteservering och käkade lunch.

Nu ska jag ta och plocka upp alla presenter som Rasmus fick.

• Fru Å01

Borde gå och förberedda för picknicken imorgon. Men har fastnat framför datorn  tar mig inte härifrån.

• Fru Å01

Vi får hoppas att molnen försvinner och solen snart tittar fram. Nu ska jag gå och fixa lite mackor som ska tas med orkade inte igår.

Vi syns snart..

Svar på tråden Gbg´s lattebarn bäst före efter Juli-06 och innan Maj-07