Inlägg från: Fru Å01 |Visa alla inlägg
  • Fru Å01

Gbg´s lattebarn bäst före efter Juli-06 och innan Maj-07

Hej,

Låter som alla haft en trevlig kväll. Vi har varit hos kompisarpå middag. Så nu ska jag bara packa ner party outfiten till imorgon sen är det sängen.

Marlene> tror han överlever utan skallran några dagar.

Bea> Håller tummarna för att säljaren väljer er.

Maria> Låter som en bra shopping tur.

Lisa> Välkommen hem!

• Fru Å01

Hej,

Möhippan igår blev kanon. Bruden var kalas nöjd.  Så jag är lite trött idagGlad
    Är ute hos mamma i onsala och tar det lugnt, åker hem imorgon bitti, så vi slipper parkeringstrix eftersom vi har 2 bilar( lånad en till igår) den ska lämnas tillbaka imorgon.

Välkommna hem Lina och Jossa.

Välkommen Suddelina det är bara att haka på.

Nu ska fortsätta slappa, blir nog lite bastu senare ikväll.

• Fru Å01

Tjing...

Jösses vilka långa inlägg alla skriver. Idag har jag promenerat till Linne och tillbaka. Ska strax åka till Maxi och handla. JAg tycker det är aptråkigt att handla:

Susanne> Stakars Elin. skönt att det gick bra.

Jossa> Är det inte i ca 10 år vi ska vara hemmaGlad

Emma> Kul att börjat med gröt vi ska börja idag.

Misspriz83> Grattis på födelsedagen.

• Fru Å01

Maria> sån koll du har på vad vi gör.

Välkommen hem Marie.

Lisa> Kakan låter ju smarrig måste nog prova någon dag.

Nu ska jag gå och lägga mig är super trött.

Vi syns imorgon.

• Fru Å01

God Morgon!!

Sol, äntligen..

Vi syns snart

• Fru Å01

Hej allihopa,

Tack för en lika trevlig som alltid. Vi har varit ute och gått en  eftermiddags promenad. Så nu är det dags för lite kaffe så jag piggnar till är helt löjligt trött.

Lina> Hoppas du kan på fredag det var längesen vi vill ju veta hur det går med allt bröllopsplanerandet.

Tjing

• Fru Å01

Låter smarrigt susanne..

Måste dubbel kolla om jag kan på fredag, anders börjar sin semester då men jag tror inte det ska vara lugnt. 

Nu ska jag titta på Gilmore girls på femman

• Fru Å01

God Morgon..

Här har vi varit uppe länge.  Har varit hos sjukgymnasten med rasmus, var inga problem alls. Han hade full rörlighet i nacken.. Han var super snäll när vi var där, hon ryckte o vred på nacken men rasmus bara skrattade.

Idag ska jag ut till en kompis i onsala och hjälpa henne med festprogrammet till bröllop. Det är kul att fixa med sånt.

Bea> Synd att ni inte fick huset.

Om jag ska med på fredag så finns det plats i min bil oxå. Jag kommer att bestämma mig ikväll.

• Fru Å01
     Ladies Night 28-29/9

Skriv upp er på den dag som passar bäst (eller båda) så väljer vi det datum då flest kan. Biljetterna kostar 495:- / person. De som vill kommer att träffas innan för att äta och dricka något gott. Mer info om showen finns på www.ladiesnight.se .

O.S.A 15 juli

Fredag 28/9 21:00
    Bea
    Erica
    Åsa

Lördag 29/9 21:00
    Bea
    Erica
    Åsa
  • Fru Å01

Fredag 13 Juli,fika hemma hos Susanne
                          Susanne återkommer med adress m.m.
                  Hon fixar även fikan så delar vi på kostnaden sen.
                                               Klockan 11.00

Marie och Milo
    Jonna och Milian
    Marlene och Lucas
    Maria och Elias (kan hända att jag får fjäska med ngn att bli hämtad längs vägen), kanske! Lina och Thea
    Lisa och Maja
    Jossan och Maya (om vi inte kommer hem för sent med båten från danmark,men det tror jag inte att vi ska göra)
    Åsa och Rasmus

Svar på tråden Gbg´s lattebarn bäst före efter Juli-06 och innan Maj-07