Inlägg från: Fru Å01 |Visa alla inlägg
  • Fru Å01

Gbg´s lattebarn bäst före efter Juli-06 och innan Maj-07

Nu har jag gjort min soldans. Flört Så nu kan vi bara hoppas.

Nu ska jag gå och lägga mig. 

God Natt och dröm söt

• Fru Å01

Å regnet det bara öser ner... Min soldans funka inte Hemlis

Nu är det dags för frukost här oxå. Vi syns snart ska bli lika kul som alltid.

• Fru Å01

Tjing,

Instämmer super trevlig fika som alltid.  Det är ju tur att det har folk som kommer och möblerar om dagar som denna. Vad skulle det annars göraGlad

Vi fick köpt bil idag. Renault laguna. Lite av ett impuls köp. Så nu måste vi bara sälja clion.
    Rasmus ska sova i sitt rum i natt för 1:a gången.

Maria> Duktig du är som tränar.

Nu ska jag gå och packa.

• Fru Å01

Hej,

Jag får banga på måndag har svärföräldrar på besök stannar kanske i en hel vecka, man vet aldrig. ( så frågan är hur jag kommer att klara mig utan att träffa er, men ni finns ju här)

Nu är allt färdig packat. Får se om jag kommer åt någon dator hos svärmor annars får ni ha en bra vecka.

Al25> Jag är hemma i ett år till tror jag iallafall att det blir. 

Natti Natti 

• Fru Å01

Nu dra vi till stockholm så ha en bra vecka. Jag hade inte kunnat på tisdagen heller så för mig spelar det ingen roll vilken dag Glad

Rasmus sov i eget rum inatt och det funka toppen.

Nu måste jag sluta anders står och stampar.... Förstår inte att jag var tvungen att kika en sista gång..

• Fru Å01

Hej allihopa,

Nu är vi tillbaka i götet efter en helg i stockholm.  Var på konf och fest med jobbet var kul att träffa alla kollegor var ju ett tag sen sist. Men känns lite konstig eftersom jag nog inte kommer att komma tillbaka dig och jobba igen. Men man vet ju aldrig. Sen var det mycket nytt folk eftersom det öppnat ett nytt ställe o alla var typ 18. Så jag kände mig riktigt gammalGlad

Nu har jag läst i kapp var ju en del att läsa.

MB73> trist med mjölkstokning o kul att du är med igen.

Bea> Lycka till med huset imorgon.

Maria> Kul med ny vagn, jag har tittat på den färgen kanon snygg.

Marie> låter som du haft fullt upp i helgen.

Jonna> Jobbigt att må illa hoppas det är bättre.

• Fru Å01

Ni får ha en super trevlig fika imorgon. Jag följer däremot med på torsdag får då tror jag svär föräldrarna har åkte eller så får det ro sig själva en stund.

GladFika slottskogen,måndagen 2 juli kl.11.00 Glasskiosken vid Vegagatan
    Den här gången hoppas vi på en stor

Marie och Milo
    Erica och Celina
    Jonna och Milian
    Maria och Elias
    Marlene och Lucas och Marika
    Susanne och Elin
    Jossan och Maya
    priscilla och matheus och james
    Emma och Martin
    Therese och Tilde

Fika Slottskogen 5 Juli kl 11.00,glasskiosekn,vegagatan Cool

Bea och Inez
    Maria och Elias och ev. Amanda (som det ser ut nu i allafall)
    Jonna och Milian, såklart!!!
    Åsa och Rasmus

• Fru Å01

Såg precis på vädret verkar som ni får så där väder imorgon. Glöm inte att fika lite för mig oxå. Tycker att förslaget med 2 st fikor låter bra.Man kan ju aldrig få får mycket fikaHemlis

Såg att det skrevs om grillkvällen lite någonstans kanske ska ta och bestämma ett datum, en tanke är kanske att ta i augusti efter alla semestrar. Trist med så långt bort men bara ett förslag eller så kan vi ju ha fler... Glad

Nu är det snart dax att krypa ner i sängen.

God Natt

• Fru Å01

God Morgon!!

stylar du rasmus på torsdag marie?Flört

Nu börjar jag tröttna på allt regnandet det skulle ju bli en solig sommarHemlis

Ni får ha en toppen fika i regnet idag.  Jag ska börja med att städa lite så att det ser okej ut när svär föräldrarna kommer. Räcka ut tungan Sen hoppas  vi att vi ska få sålt clion idag hade varit nice..

• Fru Å01

Bea> Vekar som det är i värmland man ska vara om man vill ha sol Glad

Svar på tråden Gbg´s lattebarn bäst före efter Juli-06 och innan Maj-07