• Engel 27

Gbg´s lattebarn bäst före efter Juli-06 och innan Maj-07

Välkomna in hit 

Här forsätter alla underbara mammor från den gamla tråden att träffas 
                     www.familjeliv.se/Forum-11-271/m19422437.html

Vi pratar om våra små  eller saker som är Glad eller Ledsen

Vi träffas utanför FL och dricker lite  och går på promenader
                       med dom underbaraste  barnen  som finns

Så välkomna in och forsätt att ha så trevligt som vi har haft det innan

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-14 20:41:32:
    Alla underbara mammor och barn

Marie(Engel27)27 år med Milo(2/12 2006)och Leo( 21/3 2001.) Bor i Mölndal med min sambo Daniel

Beatrice (Mia Wallace) 28år med Inez (26/12 2006.) Bor i Kallebäck med min man Thomas

Erica(Celiniz)24 år med Celina (14/9 2006). Bor i Billdal med min sambo Samuel.

Marlene(Marre76) 31 år med Marika(25/9-1996) och Lucas(14/12-2006). Bor i Västra Frölunda med min sambo Christian

Maria (MariaNylander) 34 år med Elias( 4/11 2006 )och Amanda( 13/10 1998.) Bor på Eriksberg med min sambo Kent.

Jossie (Jossa8)27 år bor på hästgård i härryda med maken Stefan och dottern Maya född( 11/1 2007)

Jonna (Minimilian) 23 år med Milian( 10/9 2006.) Bor i Kullavik med min sambo Sanharib och vår blandrastik Sessan.

Lisa (Skräpet) 29 år med Maja( 10/2 2007.) Bor i Tynnered med min man Christer.
    Annika(arwen80) 27 år med Jonathan( 24/12 2006.) Bor i Lindome med min sambo Mattias

Tenna (TeeTee) fyller 30 år på midsommardagen (eek!) med Viggo( 22/11 2006.) Bor i Tynnered med min man Fredrik

Susanne (Susanne72) 35 år med Elin( 8/12 2006,) Julia( 10/12 1995,) Linus (21/4 1999.) Sambo med Erik i Björlanda. Har en blandras-vovve Dibblo.

Malin (MB73) 34 år med Alfred( 23/12 2006)och Alice( 30/11 2005.) Sambo med Ludvig i Mölndal.

Åsa(Fru Å01) 29 år bor i majorna med min man Anders och Rasmus född( 10/3 2007)

Lina (Carram) 27 år. Bor i Haga med sambon Martin, dottern Thea( 21/12 2006 )och cavaliern Arwen.

Jessica (kaktusblomman) 24år. Bor i Eriksbo med min man och dottern Amanda som föddes den( 10/2 2007 )

Emelie (Emlan84) 22vintrar. Bor i Hisingsbacka med min sambo/fästman Dan och sonen Theo som föddes den( 23/4-07

Jenny (Josjos) - snart 29 år. Bor med sambo i hus i Gårdsten. Har en liten Elsa, född( 12/4 2007.)

Emma (lillaguldfisken) 21 år. Bor i Biskopsgården med sambon Danne och sonen Martin född( 28/3 2007)

Karin (bulan07) 29 år. Bor i Ytterby med maken Mikael och sonen Axel, född( 11/2 2007,) (och katterna Marabou och Balder)

• Svar på tråden Gbg´s lattebarn bäst före efter Juli-06 och innan Maj-07
  • Engel 27

Go kväll allihopa....
    Hoppas alla haft en bra dag...
    Jonna>inte en aning,har du några bra förslag

• Marre76

Minimilian> Jag tror att jag skall göra en pastasallad att ta med. Och så kaffe då förstås .
    Du då?

• Minimilian

hmmmm...jag sitter och klurar lite på det. Har varit inne på arla.se för lite inspiration men det lutar nog åt en pastasallad med fetaost och soltorkade tomater!

• Marre76

Mmm låter jätte gott. Min pastasallad kommer nog innehålla nästan detsamma, men även lite kyckling och oliver.

• Fru Å01

God Natt och dröm söt.

Imorgon åker vi ut till Onsala för att fixa inför dopet. Ska lagas mat i massor.

Jonna> Vet inte vad jag ska ta med men har funderat på pannkakor, eller kanske en keso avokado macka. 

• jossa8

Nu har jag oxå hittat hiiit!!!Har ont ihela kroppen efter att ha grävt i rabatterna hela dagne..Fy vad envis man är! Ska göra allt själv,livsfarligt att vänta tills mannen kommer med musklerna.Men fint blev det med en massa blommor...Tog även en sväng til HM outlet i borås,ingen större hit...

Jonna<<Vad är det för kräm du å Bea pratar om?Är det någon som gör en ugn och snygg???

Som sagt har ju inte varit på picknick innan och är inte så bra i köket så jag tar GÄRNA lite goda tips om vad man ska ha med...Man kanske ska köpa en DUNDER macka på Subway???

Ha en toppen kväll å sov så gott...KRAM

• Minimilian

Jossa: Det är en kräm som man kletar på nere i härligheten, then you get some hot stuff
    Men man blir kanske ung och snygg av sex???

Marie: Var CSI bra??? Några nya puddingar att dregla över???

• jossa8

Hmmmm låter mysigt!!!!Kanske man ska införskaffa....Men det brukar ju "gå" ändå...Vi kaske skulle gå på studiobesök....

• Minimilian

Det brukar alltid "gå" här med. Fast i går kväll "gick" det med lite krydda

• Engel 27

Mmmm,pastasallad lät gott. kanske blir nåt sånt här med.
    Jonna>Vad är det för nåt man kletar,är det ätbart eller? bara typ masageaktigt....eller vad.
    Blev ju jättenyfiken

Svar på tråden Gbg´s lattebarn bäst före efter Juli-06 och innan Maj-07