• Engel 27

Gbg´s lattebarn bäst före efter Juli-06 och innan Maj-07

Välkomna in hit 

Här forsätter alla underbara mammor från den gamla tråden att träffas 
                     www.familjeliv.se/Forum-11-271/m19422437.html

Vi pratar om våra små  eller saker som är Glad eller Ledsen

Vi träffas utanför FL och dricker lite  och går på promenader
                       med dom underbaraste  barnen  som finns

Så välkomna in och forsätt att ha så trevligt som vi har haft det innan

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-14 20:41:32:
    Alla underbara mammor och barn

Marie(Engel27)27 år med Milo(2/12 2006)och Leo( 21/3 2001.) Bor i Mölndal med min sambo Daniel

Beatrice (Mia Wallace) 28år med Inez (26/12 2006.) Bor i Kallebäck med min man Thomas

Erica(Celiniz)24 år med Celina (14/9 2006). Bor i Billdal med min sambo Samuel.

Marlene(Marre76) 31 år med Marika(25/9-1996) och Lucas(14/12-2006). Bor i Västra Frölunda med min sambo Christian

Maria (MariaNylander) 34 år med Elias( 4/11 2006 )och Amanda( 13/10 1998.) Bor på Eriksberg med min sambo Kent.

Jossie (Jossa8)27 år bor på hästgård i härryda med maken Stefan och dottern Maya född( 11/1 2007)

Jonna (Minimilian) 23 år med Milian( 10/9 2006.) Bor i Kullavik med min sambo Sanharib och vår blandrastik Sessan.

Lisa (Skräpet) 29 år med Maja( 10/2 2007.) Bor i Tynnered med min man Christer.
    Annika(arwen80) 27 år med Jonathan( 24/12 2006.) Bor i Lindome med min sambo Mattias

Tenna (TeeTee) fyller 30 år på midsommardagen (eek!) med Viggo( 22/11 2006.) Bor i Tynnered med min man Fredrik

Susanne (Susanne72) 35 år med Elin( 8/12 2006,) Julia( 10/12 1995,) Linus (21/4 1999.) Sambo med Erik i Björlanda. Har en blandras-vovve Dibblo.

Malin (MB73) 34 år med Alfred( 23/12 2006)och Alice( 30/11 2005.) Sambo med Ludvig i Mölndal.

Åsa(Fru Å01) 29 år bor i majorna med min man Anders och Rasmus född( 10/3 2007)

Lina (Carram) 27 år. Bor i Haga med sambon Martin, dottern Thea( 21/12 2006 )och cavaliern Arwen.

Jessica (kaktusblomman) 24år. Bor i Eriksbo med min man och dottern Amanda som föddes den( 10/2 2007 )

Emelie (Emlan84) 22vintrar. Bor i Hisingsbacka med min sambo/fästman Dan och sonen Theo som föddes den( 23/4-07

Jenny (Josjos) - snart 29 år. Bor med sambo i hus i Gårdsten. Har en liten Elsa, född( 12/4 2007.)

Emma (lillaguldfisken) 21 år. Bor i Biskopsgården med sambon Danne och sonen Martin född( 28/3 2007)

Karin (bulan07) 29 år. Bor i Ytterby med maken Mikael och sonen Axel, född( 11/2 2007,) (och katterna Marabou och Balder)

• Svar på tråden Gbg´s lattebarn bäst före efter Juli-06 och innan Maj-07
  • Mia Wallace

Skräpet - Jag ska oxå på Martin Stenmarck ikväll, utan barn, så vi kanske ses!

Jonna - Jag kan pussa honom åt dig oxå om du vill?

• Marre76

Kanske man skulle ta och inskaffa en sådan där salva ni skriver om. Tror ni att den även gör så att det blir av oftare Skrattande.

Nu var det då klart att jag kommer att börja i skolan igen i september. Idag fick jag meddelande om att jag är antagen. Så den 3/9 börjas det igen. Har änna ångest över detta. Hade hellre varit hemma med Lucas tills han är 18 eller nåt, men det är klart att hans pappa måste få chansen att vara hemma också.

Hur skall ni andra göra med föräldraledigheten? Skall era män vara hemma nåt?

Nu är jag hundvakt, skall vara det hela helgen. Det är en stor Bernen sennen, min svärmors hund. Hon är verkligen jätte snäll, hunden då alltså, svärmor kan man ju diskutera Skrattande.

• Marre76

Finns förresten en bild på Tenga, hunden jag passar i mitt bildgalleri om någon är intresserad.

• Engel 27

Nu börjar vi om på  en liten mamma-barn lista igen.
    Dom som vill vara med skriver sitt nick+riktiga namn å barnets eller barnen vid flera om man vill.
    Skriv INTE hur gammal barnet är utan när det är fött.
    Sedan får man gärna skriva vart ,man bor,ålder m.m.
    Kommer lägga till listan i trådstarten om nån vecka.

Marie(Engel27)27 år med Milo(2/12 2006)och Leo 6 år. Bor i Mölndal med min sambo Daniel

• Mia Wallace

Nu börjar vi om på  en liten mamma-barn lista igen.
    Dom som vill vara med skriver sitt nick+riktiga namn å barnets eller barnen vid flera om man vill.

Marie(Engel27)27 år med Milo(2/12 2006)och Leo 6 år. Bor i Mölndal med min sambo Daniel

Beatrice (Mia Wallace) 28år med Inez 26/12 2006. Bor i Kallebäck med min man Thomas.

• Carram

Hallå ja!

Jonna se till att använda den där mirakel kärmen i helgen nu så vi andra kan få ett utlåtande!

Här händer inte mkt har efterlyst solen idag, försöker bli av med Laban looken... Vit som ett lakan!

Bea hur var gårdagen? Var han ngt snygg?

Maria kan du inte sluta vara så hurtig med ditt tränande. Du ger mig dåligt samvete!!! ; )

Susanne- blir det havet i helgen nu då?

Åsa- hoppas dopet går bra!

Nu ska jag återgå till att vara bridezilla.

• Celiniz

Nu börjar vi om på en liten mamma-barn lista igen.

Beatrice (Mia Wallace) 28år med Inez 26/12 2006. Bor i Kallebäck med min man Thomas

Erica(Celiniz)24 år med Celina 14/9 2006. Bor i Billdal med min sambo Samuel.

• Celiniz

Hej allihopa! Nu har jag läst in mej lite här. Verkar väldigt trevligt! Härliga krämer och picknickmats problem...:) Vad ska jag ta med mej för smarrigt då? Får fundera lite på det.
    Idag har jag o Celina varit på Kungsmässan o handlat massa nya kläder till henne. Samuel jobbar sent ikväll så det får väl bli tv-kväll för min del, o lite bebisbus såklart. Helgen blir lugn, Samuel jobbar hela helgen med... Lite trist... Men vi hittar nog på nåt att göra. Ha en bra kväll!

• Arwen80

Beatrice (Mia Wallace) 28år med Inez 26/12 2006. Bor i Kallebäck med min man Thomas

Annika(arwen80) 27 år med Jonathan 24/12 2006. Bor i Lindome med min sambo Mattias

• Marre76

Marlene(Marre76) 31 år med Marika(25/9-1996) och Lucas(14/12-2006). Bor i Västra Frölunda med min sambo Christian

Svar på tråden Gbg´s lattebarn bäst före efter Juli-06 och innan Maj-07