Inlägg från: Mia Wallace |Visa alla inlägg
  • Mia Wallace

Gbg´s lattebarn bäst före efter Juli-06 och innan Maj-07

Suddelina - Kul att du ville vara med i vår tråd! Man måste vara plusmedlem för att kunna göra små söta grejer i inläggen.

MissPriz - Du är besökare nr 1000 på min sida. Glad Är du från Karlstad? Jag är det, även Emma (lillaguldfisken).

Usch nu fick jag lämna Den Gröna Milen. Nu är den allt för sorglig. Har sett den massa gånger och gråter som en tok varje gång. Jag är riktigt blödig och grinar för det mesta. Har ni sett filmen Mask med Cher? Oj oj, då är det handduk som gäller för mej för att torka tårarna. Då är det inte bara snyftningar utan bölning på riktigt!

Jonna -  Oh va kul. Vi kan väl kolla på tisdag om det är någon mer som är intresserad av att gå på Ladies Night. Annars tycker jag vi beställer biljetter. Skrattande När jag kollade på Ticnet såg det inte ut som att det fanns biljetter kvar men på www.ladiesnight.se såg det ut om att det fanns...
  • Mia Wallace

Oj oj va stel jag är! Ont överallt! Vi gick min "vanliga" promenad som jag gick 2-3 gånger i veckan under våren. In till stan - runt på stan - hem igen. Tar 3-4 timmar. Men nu märks det att jag haft semester 4 veckor och bara gått småpromenader. Aj, aj, aj...

Välkommen hem Marie!! Du har varit saknad!

Åsa - Kommer du ihåg att jag sa att jag hade köpt en älgmatta? Jag har lagt upp en bild på Inez när hon sitter på den, så ser man proposionerna oxå. Skrattande

Lina - Nej du är inte alls fel ute... Vi trodde att mäklaren skulle ha ringt oss idag... men det har han inte gjort. Han var inte direkt snabb... Han hade ju glömt nycklarna när vi hade visning. Har han inte ringt imorgon eftermiddag ringer vi... vill ju veta vad som händer!

Vi började se BORAT ikväll. Men usch den var så pinsam så jag orkade inte se klart den men jag ska ju ärligt erkänna att jag skrattade gott när jag inte höll för öronen. Generad

Ska såklart bli jättekul att träffa alla imorgon igen!! Både Inez och jag är laddade!!

• Mia Wallace

Tack för en trevlig fika idag tjejer och bebisar! Tycker inte heller att Bushuset var så bra... dumt att man måste betala för att bara sitta där!

Jonna - Jag ska oxå se So you think you can dance. Vilka duktiga dansare det finns! Och vilka PUCKON det finns!! Förvånad

Emma och jag gick till Panduro och sen till mitt jobb så att Martin kunde få en ren blöja och en slurk mjölk. Sen kom Thomas och hämtade mej. Var hemma strax innan 6. Snacka om heldag! För de som inte hörde så fick vi inte huset... Gråter Thomas är heldeppig för det men det kommer fler hus... Förhoppningsvis...

Lägger upp en lista för vilka som är intresserade av Ladies Night i september. Kommer i mitt nästa inlägg!

• Mia Wallace
     Ladies Night 28-29/9

Skriv upp er på den dag som passar bäst (eller båda) så väljer vi det datum då flest kan. Biljetterna kostar 495:- / person. De som vill kommer att träffas innan för att äta och dricka något gott. Mer info om showen finns på www.ladiesnight.se .

O.S.A 15 juli

Fredag 28/9 21:00
    Bea

Lördag 29/9 21:00
    Bea
  • Mia Wallace
    Marlene - Hur liten världen är ibland!! Var just inne på www.stayfriends.se och såg att en tjej jag gick i högstadiet tillsammans med bor på samma gata som du fast nr 68. Coolt!!

Oh va roligt So you think you can dance var!! "Has Sex improved for you since last year?" hahahhahah Vilken tok!

Erica - Jo det var synd med huset.. men det går fler tåg.

Natti natti
  • Mia Wallace

Nu har vi landat i Värmland och här skiner solen som vanligt! Så nu tänds grillen och farbror/kocken har gjort en aioli som verkar himla god.

Innan vi åkte så gjorde vi ett stopp i nordstan och köpte de söta regnkläderna som vi såg igår. Thomas tyckte oxå att dom var jättefina. Imorgon ska vi först till en fiskeaffär för att köpa nya spön sen ska vi och köpa tyg så att Thomas lillebrors flickvän kan sy lite kläder till Inez. Såg ett mönster på ett par himla söta byxor med matchande mössa! Hon är jätteduktig på att sy! Hon har även gjort det lapptäcket jag har i vagnen om ni tänkt på det... Jag kunde absolut inte sy så när jag var 16!

Vad det gäller betalning av Ladies Night så köper jag biljetterna med kreditkort så betalning till mig senast 25 augusti.

• Mia Wallace

Hej på er!
    Verkar som ni hade en trevlig fika hemma hos Susanne! Idag har vi strålande sol, precis som igår, så jag och mamma har varit på stan. Kollat lite i affärer och suttit på en uteservering. Solen tog allt bra när vi satt där. SKÖNT!!
    Jag räknade till 9 personer som kom fram till oss på stan och gullade med Inez! Men det är klart man blir ju stolt som en tupp när någon berömmer ens barn!
    Min mamma har köpt en hängmatta till Inez!! Hur cool som helst! Med sele och grejer i så att hon inte kan ramla ur. Så den ligger hon i och sover på dagarna nu, ute på balkongen! Ska sätta in en bild på den när vi laddar upp bilderna på datorn. Glömde kabeln i Göteborg visst...

Nu är det klart att vi kommer att vara i Thomas pappas stuga i Sunne fr.o.m nästa vecka. Troligen kommer vi att vara där fram till mitten på augusti. Kanske att vi åker till Göteborg en kortis men det är inte säkert att jag kommer att hinna fika då. Vi får se... Det ska bli skönt med bad, sol, grillning och goa böcker men jag kommer såklart att sakna er!!

• Mia Wallace
    Emma - Glömde säga att om du är chokladsugen så är det ingen mjölk i fransk nogat! Glad

Mmm nu har vi suttit på balkonen och druckit vin. Det var ett tag sedan sist... gott! Fler som gjort det ser jag...

Vilka fina bilder Marie och Marlene!!

Imorgon åker vi till världens ände... Filipstad. Hälsa på några och Thomas och hans bror ska fiska medans jag ska vara social!

Natti natti!
  • Mia Wallace
     Ladies Night 28-29/9

Skriv upp er på den dag som passar bäst (eller båda) så väljer vi det datum då flest kan. Biljetterna kostar 495:- / person. De som vill kommer att träffas innan för att äta och dricka något gott. Mer info om showen finns på www.ladiesnight.se .

Vad det gäller betalning av Ladies Night så köper jag biljetterna med kreditkort så betalning till mig senast 25 augusti.

O.S.A 15 juli

Fredag 28/9 21:00
    Bea
    Erica
    Åsa
    Jossan
    Jonna

Lördag 29/9 21:00
    Bea
    Erica
    Åsa
    Jonna
  • Mia Wallace

Otroligt nog var det faktiskt trevligt i Filipstad.  Det är där de gör WASA knäckebröd och OLW.. Annars finns det inte så mycket där. Vi träffade Annas gammelfarmor som är 87år och hon berättade hur de levde på 40-talet... herre gud va vi har det bra! En riktig kruttant var det!! Hon hade en plattTV som hon var jättestolt över!! Skrattande Anna fick iaf en gös på 2,8kg och en abborre på 1,1kg! Thomas och Daniel fick inget.

I morse kom min mamma in och tog Inez så att jag och Thomas fick sova vidare. Såååå himla skönt! Tack Mormor!  

Imorgon köper jag biljetterna till Ladies Night så jag hoppas fler skriver upp sig och har möjlighet att komma med.

Svar på tråden Gbg´s lattebarn bäst före efter Juli-06 och innan Maj-07