Gbg´s lattebarn bäst före efter Juli-06 och innan Maj-07
Oj oj oj va trött jag är. Var länge sedan jag var såhär trött. Trodde inte att ett dop skulle ta så på krafterna... Men det gick jättebra i alla fall! Inez var hur snäll som helst. När vi kom ut i kyrkan var det som att hon kände igen alla som satt i bänkarna och smilade upp sig och vinkade (även fast hon inte riktigt kan det än )
Lisa : Usch vilket jobbigt dop ni verkade vara på... vi var klara på 20 min och då hann vi med 3 psalmer oxå! Men vi hade ju världens bästa och coolaste präst!
Sen fick ju Inez en massa fina presenter. Hon fick en såndär jättekul barbapappa! En sån som är supergo att klämma på! Vet inte vad de heter eller var de finns att köpa i GBG men de är såååå coola så JAG blev jätteglad för den!
Sen gick det bra trots alla familjefejder i båda släkterna. Var lite orolig för det men det var ju skönt att alla betedde sig som vuxna och bet i hop under 3 timmar.
Lina : Nej Esmeralda valde vi bara för att det är fint! Det är inget släktnamn eller så...
Drack ett glas vin till maten ikväll som gick direkt till huvudet så nu är det helt klart dags att gå och "nanna kudden".
Jag hinner nog inte hem till tisdag men nästa vecka så kommer vi med!!