• Kall öl

Har du support kläder åt dina barn?

Jag menar, t.e.x AIK kläder (eller D.i.F ).

Jag har inga barn men sen när jag får, tänker jag tracka dem med HV71 och DIF kläder! Tycker det är jätte gulligt! Räcka ut tungan

Jag Älskar Sverige !
  • Svar på tråden Har du support kläder åt dina barn?
  • lanfear

när ungen väl kommer tjej eller kille, ska den absolut ha hela Frölunda settet!

• Kall öl
    smurfis75 skrev 2007-06-04 00:26:58 följande:
    Men självklart
    Hihi! Smurfis75: Kom på omröstningen när jag var i ditt galleri o snokade! Jättegulligt! :) (fast ännu sötare om det skulle vara DIF )
    Jag Älskar Sverige !
  • Winnertaco

Nej, inte än, men en FBK-tröja står högst upp på Johannas önskelista!

Johanna 061223
  • Kall öl

Btw:
    Brorsan har Suomi-skjortor. Men han vill ha en Tappara t-skjorta (ett finskt hockeylag), bäst o köpa så man hinner innan han blir IFK:are

Jag Älskar Sverige !
  • SmileyMalin

Självklart LHC

Senast inhandlat är en "LHC i final" Tshirt! Den kommer använfas flitigt på dottern i sommar

• TEDDEN

Nja, inte något jag tänkt "klä ut" min kommande son i.
    Tycker att det är ok att ha en Sverigetröja eller liknande vid fotbolls VM men annars ser det bara urfånigt och rätt trist ut att klä en bebis/litet barn i något som föräldrarna tycker är "häftigt".
    Bara ölen och bräkandet som fattas.......och så nån tatuering på armen till det.

*Usch*

• emson

Min man köpte IFK Göteborg body och napp till sonen när han var nyfödd. Nu har vi inga. Bara en tröja där det står; "Min pappa ska bli polis"

• smurfis75
    Kall öl skrev 2007-06-04 07:16:23 följande:
    Hihi! Smurfis75: Kom på omröstningen när jag var i ditt galleri o snokade! Jättegulligt! :) (fast ännu sötare om det skulle vara DIF)

Du menar att de här killarna skulle vara sötare i apkläder? Skulle inte tro det...

Mamma har 2 älsklingar Liam och Texas
  • Kall öl
    smurfis75 skrev 2007-06-04 08:33:29 följande:
    Du menar att de här killarna skulle vara sötare i apkläder? Skulle inte tro det...
    Haha! Nej, det sa jag aldrig!
    Jag Älskar Sverige !
Svar på tråden Har du support kläder åt dina barn?