Har du support kläder åt dina barn?
Jag menar, t.e.x AIK kläder (eller D.i.F ).
Jag har inga barn men sen när jag får, tänker jag tracka dem med HV71 och DIF kläder! Tycker det är jätte gulligt!
Jag menar, t.e.x AIK kläder (eller D.i.F ).
Jag har inga barn men sen när jag får, tänker jag tracka dem med HV71 och DIF kläder! Tycker det är jätte gulligt!
Självklart finns inge bättre än sport Killen ger henne AIK, prylar medans jag till hösten kommer ta med & inviga hennes första hockeysäsong
& där är det självklart Timrå Ik som gäller
Alltid Rött Alltid Rätt!!
Så här söt är hon dock i sin första Aik, tröja
Min dotter har en Hammarby-body. Aldrig använd. Jag är heeeelt ointresserad och skulle jag vara det minsta ointresserad skulle det defintivt vara fel lag i alla fall.
Funderar på att lägga ut den på Tradera
Ja våra tjejer har enhel del.. Leksand & Liverpool prylar.fast de e bara minstingen som mannen kan lura att ha det på sig
Vadå fördom?
Har ni inte varit på en fotbollsmatch?
(Var b la på Sverige-Paraguaymatchen och 99% av alla som var där drack öl OCH sjöng/bräkte).
Så försök inte komma med några moralkakor, de biter inte
Min son fick en SSK tröja av sin farmor...fast vi har bara haft den på honom en gång för att ta bilder....nu är det för liten...
Elin har ett Arsenal-ställ med shorts och tröja samt en HV71 T-shirt.
Röstade på nej, men hade köpt hur mycket som hellst av ferrari om inte schumi hade gått i pension
Nej,
mest för att vi är totalt ointresserade av sport. Men hon har friluftsfrämjandets ryggsäck och träningsoverall.