Har du support kläder åt dina barn?
Jag menar, t.e.x AIK kläder (eller D.i.F ).
Jag har inga barn men sen när jag får, tänker jag tracka dem med HV71 och DIF kläder! Tycker det är jätte gulligt!
Jag menar, t.e.x AIK kläder (eller D.i.F ).
Jag har inga barn men sen när jag får, tänker jag tracka dem med HV71 och DIF kläder! Tycker det är jätte gulligt!
Lita på Dino78 hon vet det mesta om fotboll! :D
Dino78
Ja, det är möjligt att ni "sjunger", men det LÅTER som om ni bräker.
Och de flesta supportrar tenderar att vara ganska skräniga och kaxiga, naturligtvis står de ut mer än vad vanliga hederliga helyllefamiljer gör!
OCH stolt Djurgårdare, glöm inte det
min far köpte tofflor och napp med Färjestad
Bara landslagströja
japp en hel bajen garderob
Nej, inte ännu iallafall, vi väntar på lite MoDo-kläder som Tuvas morfar har beställt
Japp tösen har såklart en massa AIK saker och kläder - och är självklart med i Gnagisklubben!
Trots att vi bor över 20mil från Solna så åker vi på de flesta matcherna, har med våran dotter och står i klacken - och på våra matcher är det ju en hel del fler supportrar än 10.000 () och ändå så har jag aldrig tänkt på att det är en massa fulla, bräkiga skräniga folk. Visst på derbyna kan det vara lite mer livat - men annars är det alldeles underbart!
Jupp, Robin har haft ett Bois-set (ska få ett nu igen i denna strl'en). Även nappar och nappflaska.
Hans pappa är en stor supporter, så kanske blir en match i sommar, om man vågar visa sig där
japp, det har jag tydligen. köpte en tröja för att jag gillade färgerna och tyckte den var snygg, sen har jag fått veta att det är nån sorts klubbtröja...
så kan det gå!
Dottern på 4 år fick en IFK overall av sin pappa för två år sedan. Mest för att reta sonen som är Öisare. Men i övrigt köper vi inga såna kläder åt dotern. Sonen däremot har hur många fotbollströjor som helst av sina favvolag. Men han är 15 år och det är självvalt.