Fatima:
Nu fattar jag inte alls sambandet.
Jag har väl aldrig talat om ett samhälle utan lagar...
Jag brinner för juridik och har haft som en stor önskan i mitt liv att bli polis en dag, men har vänt om och kämpar för att jobba som kurator inom polisväsendet istället....
Vad jag pratar om är att GUD kan inte vara ditt försvar för varför DU inte själv resonerar fram vad som är rätt och fel. Det snarare oroar än skapar trygghet att höra...
Och beträffande bigami så är du väldigt dåligt upplyst om du inte vet om att det handlar om mer än det du har beskrivit här ovan, du har tokfel!!!!
Min bästa vänninnas mamma lever med en muslim och han plockar fram koranen och HÖGLÄSER för henne hur det står där kring giftemål och han är från Senegal. När hade Senegal brist på män, kan du inte berätta det? Han är muslim, det är vad det handlar om.....
Återigen. Varför ska jag TACKA GUD???
JAG har kämpat mig fram till vart jag är idag. Utan hjälp från någon och med start redan då jag var ung och genom RIKTIGT tuffa tider... Jag har inte FÅTT någonting!!
Jag har skapat det, jobbat för det och satt ut mål...
Är det någon jag ska klappa på axeln så är det mig själv!!
Visst, det finns de som på senare tid är värda den största uppskattning som går att få, efter hur de har ställt upp på mig...
Men GUD, honom har jag inte sett röken av!!!!
Och när du nu är inne på lagar så kan jag påminna om att du bor i ett land där det inte går att komma dragandes med GUD när du sitter inför rätta... Där är det DU som fälls och ifrågasätts....