• 9Kärleken6

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! Skrattande

.?:*¨¨*:?.Ninas mamma.?:*¨¨*:?.
  • Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
  • 2007 Mamma

Tjohooo!! Jag ska till GeKås på måndag & ev. tisdag!

Vad får jag inte missa till min fyra månaders son!!??

• Royalisten

Jag ska till Ullared nästa helg!Första gången jag åker dit,längtar!Shoppingparadisets mecka!Tips på vad man ska handla?Det enda jag tänkt ut att köpa är en stor och bra vattenpistol att spruta ner min katts fiende med

• frittepillan

Hehehe låter bra att skaffa en vatten pistol. kanske ska köpa en å spruta på maken med.. hihi..

Själv ska jag också dit nästa helg. Åker dit på fredag å sover på campingen och hem lördag.
    Vi kanske ses där.. hehe

Royalisten skrev 2007-06-21 16:51:37 följande:
    Jag ska till Ullared nästa helg!Första gången jag åker dit,längtar!Shoppingparadisets mecka!Tips på vad man ska handla?Det enda jag tänkt ut att köpa är en stor och bra vattenpistol att spruta ner min katts fiende med
  • frittepillan

Ngn som vet ang flytvästar till 10 kilos. finns det?? kostar??

• SötisGittan

Å på måndag em till tisdag fm kommer vi va där ;)

Håller på med en inköpslista nu å skriver upp det vi absolut inte får glömma =)))

Men det lär ju gå på några tusen...dessutom ska vi åka utan barn denna gången vilket gör att man kan kika mer i lugn å ro...så det lär kosta....*ler*

Såg nån fråga ang tvättservetter och Natusans har jag köpt förut för typ 19.90 har jag för mig (72 pack).

Snacka om att jag har abstinens...haha...har inte vart där sen början av december....
    Men vi åker nu och sen har vi hyrt hus 3 mil från Ullared i slutet av juli och början på augusti så då lär det bli några vändor till Gekås gissar jag på ;)

• Ellien

Har för mig att jag såg flytvästar för 10-20 kilo. Kommer dock inte riktigt ihåg vad de kostade, ca 200kr har jag för mig. Kanske nån annan har bättre koll

frittepillan skrev 2007-06-21 17:16:34 följande:
    Ngn som vet ang flytvästar till 10 kilos. finns det?? kostar??
  • TezzoAlexx

Heej=)

6 och 7 juli ska jag till ullared.. vill gärna få tips om bra saker och se kort om ngn har lagt upp det i galleriet =)

*läängtar*

Mamma till kev 060713 och bebis i magen bf 071006
  • sansen

Är det nån som vet om det brukar vara fullt på campingen på semestern? man kan ju inte boka plats och man vill ju inte riskera att åka dit och det är fullt!

• Lilla Sofie

En till som kommer nästa vecka

Ngn vänlig själ som kan svara på om de har mamma-kläder där?

*laddar med pasta*

+ gravid i vecka 11 +
Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3