Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! ![]()
Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! ![]()
jag saknade omlott bodysar och omlott tröjor till nyfödda när jag var där sist, är det något de brukar ha inne annars? kanske bara jag som hade otur när jag var där?
aisthetis
Jag köpte omlott bodys i 2-pack, storlek 50/56 när jag var där sist, typ 2 veckor sen.
Det varierar tydligen mycket. Svärmor bor 3 km därifrån. Är där var & varannan dag.
säger hon att nu har de "det och det" där. Så nästa dag är det slut när en annan kommer dit typ.
Varje gång är en chansning känns det som..
Det är lite charmen oxå tycker jag! Att man aldrig vet vilka fynd man kommer att göra! Alltid hittar man nåt kul, dock!
HEJ på er glada, mamma ska till Ullared imorgon - Nån som har bilder?? Hoppas!!
Äntligen hittade jag hit!
Är nån som vet om det finns mycket lego duplo på gekås?Och nu menar jag inte 1-3 årslegot utan det som är för ca 2-5 år?(tror att det är indelat i dom åldrarna iaf)
Oliver har en sån där stor "låda" med massa duplo,men det är för 1-3 år och då är det inga figurer eller liknande,utan bara legobitar".
Jag är ute efter duplot som är för de liiite äldre barnen,med djur och figurer och grejer?Vet att det bla finns sopbil,ambulans osv också,inne i stan.
Finns det sånt även på Gekås?
Tacksam för svar!
Jag skatill Gekås nästa vecka! Tjoho! Vet nån om de har USB-minnen och vad de kostar i så fall? Vill ha 1 eller 2 GB.
Måste bara berätta.... Vi var i Kina i vintras och köpte 8 GB för 60kr/st sjukt billigt och mkt minne! Man skulle köpt några fler....
Betty Boop skrev 2007-06-21 16:43:21 följande: