Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! ![]()
Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! ![]()
Tänkte bara tala om att de har flyttat barnavd nu, så den ligger närmare damavdelningen, och leksakerna ligger nu mer längst ner i hörnet där verktygen var innan. Helt otroligt stort!
De har dessutom fått in ett större sortiment av barnsaker, som BILBARNSTOL, en ny sorts sulky, som ser ut lite som BMX:en, men robustare och fyra stora hjul i stället för de små snurrande. De hade även fått in en matstol i plast, som ser ut precis som den på IKEA.
Jag är helt fashinerad av av den nya barnavdelningen måste jag säga. Den känns som en riktig avdelning nu och inte bara intryckt bland textillen. Det fanns massa andra grejer oxå, som ni nog kommer att märka.
Ja, barnavdelningen var imponerande nu!!
Vad skoj att det fanns lite, är ju stor skillnad i priser mot tex babyland. Vi shoppade resesäng, babysitter, filtar, handdukar, nappflaskor, täcken, kuddar, sängkläder, startset till baby, hakklappar o massa mer, ska ner i september/oktober igen o shoppa mer kläder o saker.
Pippi: Oki,
ska bli kul att se den avd. tjihoooo Men den andra sittvagen har de inte haft den förut med?
Tack för infon bägge två!
Nån som har bild på den nya vagnen på Gekås ? Har sett paraplysulkyn o sen BMX:en som kostade 469:- (el liknande) men inte den nya som ni skrivit om som kostar 695:-.
Finns bild på den ?
Åh toppen
Längtar redan dit!!
men vi har sagt att vi ska vänta tills vi vet om det är en kille eller tjej i magen!!
har lagt bild på lite inköp nu i mitt galleri, orkade inte ta kort på allt. Sulkyn är i bilen så den kunde jag inte fota.
vagnen för 698kr köpte jag inte, den var alldeles för stor o klumpig, däcken var ju enorma. Meningen med sulky är ju att den ska vara lätt o smidig, ta lite plats i bilen. Men den kanske är tänkt som extra vagn, vad vet jag
har nu även lagt upp bild på babywatcher för 499kr
Åhh vad roligt att babyavdelningen är färdig.
Jag ska dit imorgon...längtar!!!
Jag är fortfarande nyfiken på babygym, är det någon som vet hur de ser ut, de som finns på gekås???
Min lilla tjej (6 veckor) börjar bli väldigt "lekig" av sig.
Har det varit mycket folk nu i veckan?
Fungerar Denvers babywatcher bra?