Inlägg från: kattengustav |Visa alla inlägg
  • kattengustav

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Varför leta efter det. Det finns ju vid kassorna, bland det sista man ser när man går ut om man går ut i mitten.

Royalisten skrev 2007-07-21 10:58:11 följande:
    Drömde att jag var på Ullared och letade efter godiset!Glömde nämligen att leta efter det när jag var där sist,godisråtta som man är...Aja får bli nästa gångDå blir det mer nogrannare shopping!
    En fråga som ställts här innan. Finns det madrasser till barnvagnar där nere?
  • kattengustav

Vore snällt om du kunde titta på vad tvättlappar, mobil till spjälsäng, badolja, våtsarvetter och sparkdräckt kostar.

sara lois skrev 2007-07-23 18:02:22 följande:

åker till Ge-Kås imorgon. Någon som vill att jag kollar något särskillt? Kan ev ta nån bild med mobilen om det är nåt speciellt ni vill se.
  • kattengustav

Till baby.

Yosa skrev 2007-07-23 20:28:16 följande:
    Kattengustav:Vilka tröjor? vuxen, barn, lång ärm? t-shirts?
  • kattengustav

Det är nog ganska trångt då eftersom att dom gick ut och varnade idag. Det kommer troligtvis vara mycket kö också. Man ska undvika att åka till Ullared under semestern.

Droppen skrev 2007-07-23 21:38:59 följande:
    Tror ni att det finns nån chans att få en parkering om man är där vid 8-8.30?? Ska dit i morgon..
  • kattengustav

Det finns måndag här på FL som jag har sätt ska åka dit idag. Men dom får skylla sig själva tycker jag. Jag åker inte förrän den 7 september.

• kattengustav

Åk inte 20:e då är barnbidraget och då är det fullt med folk bara därför.

Strumpan 78 skrev 2007-07-24 09:27:50 följande:

Vågar man försöka åka dit i augusti? Blir väl omkring den 20:e jag tänkt åka. Då måste det ju vara lugnare? Har ju äntligen lyckats få sambon att följa med!
  • kattengustav

Någon som vet om dom har en skötbädd med döskallar på i Ullared? Såg en på babyproffsen idag, men där är dom ju så dyra kostar runt 6-700 kr.

Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3