Inlägg från: kattengustav |Visa alla inlägg
  • kattengustav

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Om man inte handlar jättemycket så går det att gå mellan, men man kan ju ta med vagnen också. Tror det finns gångbana, men är inte säker. Dom har ju byggt om en hel del där åt.

mays skrev 2007-07-26 21:55:29 följande:
    någon som vet hur nära gekås ligger campingen? är det bara att knalla imellan?
  • kattengustav

Då är det säkert lugnt. På eftermiddagarna brukar det vara lugnare än på förmiddagen.

lenlag skrev 2007-07-27 11:55:39 följande:
    Hej alla!Är man en fullständigt komplett idiot om man åker ner till Gekås så man är där vid 17 tiden i eftermiddag eller tror ni att det är relativt lugnt då?
  • kattengustav

Åk på eftermiddagen, då har dom flesta handlat klart och går ut.

3 underverk skrev 2007-07-29 23:21:24 följande:

Hej Ska till GeKås på torsdag, undrar om det är bättre att vara där vid kl 9- 10 tiden eller vänta och åka upp så att man är där på em istället??
  • kattengustav

Det är nog olika. Nu är det ingen kö, men det kommer folk hela tiden och nedersta parkeringen är full, så det är nog mycket folk där inne.

Alexa skrev 2007-07-30 08:52:07 följande:
    Det kanske man skulle göra då.. Åka dit på eftermiddagen.. Men det är ju alltid skönt att ha det avklarat då lixom... Funderar på att dra dit en sväng imorgon... Eller är det dumt med tanke på semestertider...??
  • kattengustav

Nej, jag bor 1 timmes resväg där ifrån, men jag kollade på kameran på deras hemsida.

Alexa skrev 2007-07-30 08:58:18 följande:
    Bor du precis där eller??
  • kattengustav

Jag skulle nog ha åkt på eftermiddagen, men sen är ju jag sån att jag vill åka tidigt på morgonen så jag har det gjort och kan göra annat när jag kommer hem. Men på eftermiddagen brukar ju allt folk tröttna och åka hem.

Alexa skrev 2007-07-30 09:02:18 följande:
    Ahaa... Om du skulle åka dit imorgon, vilken tid hade du satsat på då? SJälv bor jag i Gbg så det är ju inte sååå långt dit...
  • kattengustav

Dom har bara avrått en dag då man inte skulle åka dit.

jesset skrev 2007-07-30 10:26:28 följande:
    dom avråder ju folk att åka dit just nu,under industri semesten..men det verkar nte folk förstå..
    Nej, man ser inte kön i kameran, men man ser hur mycket bilar det är på parkeringen och då kan man gissa sig till hur myckte folk det är inne.
Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3