Inlägg från: kattengustav |Visa alla inlägg
  • kattengustav

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Vad kostar ett täcke till spjälsäng?

• kattengustav

Har en stekpanna som jag köpt i Ullared. Kostade nog inte mer än 150 kr och den är super.

firepuzz skrev 2007-08-01 23:15:43 följande:
    okej..låter verkligen toppen ska kanske ner på måndag...gardiner ochvstekpannor?
  • kattengustav

Lite mer än 1 månad kvar tills jag ska åka ner. Kollade hur mycket kläder jag behöver köpa till min lilla, men jag hade väldigt mycket så det blir nog en hel del annat som kommer inhandlas också.

• kattengustav

Den 7 september. Behöver inte köpa några kläder i strl. 62/68 det har jag en hel låda med, men det kommer bli endel påslakan och sånna saker istället.

Jiie skrev 2007-08-03 13:52:17 följande:
    När var det du skulle åka? 8 sep?Vi åker helgen efter det...har gjort en lista över vad vi har i varje storlek till Pyret så man inte förköper sig!
  • kattengustav

Dom hade det tältet förra året också. Då kunde man köpa byxor till barn för 5 och 10 kr även andra kläder för runt 25 kr.

Nessii skrev 2007-08-12 13:44:34 följande:
    Mina föräldrar var i Ullared i veckan och mamma berättade att Gekås satt upp ett stort tält utanför butiken där de säljer ut en massa sommarkläder superbilligt. Hon köpte dam-shirts för 10 kr st o de såg helt ok ut. Nån annan som sett detta tält?
  • kattengustav

Bh finns det massor av och dom är jätte sköna. Jag använder inga andra. Det är någon här i tråden som hittat mitt första år bok för typ 15 kr eller nått. Jag köpte spjälskydd till sängen innan jag köpte sängen, dom var lite långa, men det går att pussla ihop.

Strumpan 78 skrev 2007-08-16 20:26:56 följande:

Någon som vet om de har en sån här "mitt första år" bok, om den är fin?Hur är det med vanliga underkläder till en själv? Jag skulle behöva nya bh's! Spjälskydd till spjälsängen, kan man köpa det även om man inte vet vilken spjälsäng man ska köpa? Är det standardmått på spjälsängar?
  • kattengustav

Jag har alltid fått köpa kläder på herravdelningen eftersom att det inte finns så mycket kläder för oss kraftiga, så tröjer och sånt går jag till herr för att kolla efter.

Sarah å Leia skrev 2007-08-28 21:41:56 följande:

Någon som har koll på hur de har med "tjockis kläderna" (inte mamma kläder)Är där mkt i stora strl eller bara sisådär?
    Snart bär det iväg för mig också. Ska ner den 7 september går bara och längtar.
  • kattengustav

Skatebord har jag för mig att jag betalade 99 kr för, men det var till jul förra året.

saaandra86 skrev 2007-08-30 10:33:25 följande:
    Nån som vet vad de har för priser på skateboards? Cykelstolar? Priser? Cykelhjälm till 1-åring? Pris?
  • kattengustav

Hej

Ska ni också åka ner den 7 september? Jag och min kompis ska åka ner då med. Men vi åker nog inte så tidigt. Bor ju bara 1 timmes resväg där ifrån.

Wildis81 skrev 2007-08-30 20:54:22 följande:
    Tack för svaret! får hoppas det kommit in till nästa fredag då när vi ska dit Grand Cru skrev 2007-08-30 20:38:26 följande:
  • kattengustav

99 kr gav jag i våras för skatebord, men är det en som åker mycket så vill han nog inte ha en därifrån.

saaandra86 skrev 2007-09-01 12:22:55 följande:
    Nån annan som vet priset på vanliga skateboards? INTE små.
  • kattengustav

Nej, det har jag inte sagt, men det är ju inte sånna som man köper i en skateboard butik om man säger så. Dom som kostar runt 900 utan truckarna.

saaandra86 skrev 2007-09-02 11:00:25 följande:
    Vadå? Är kvaliten dålig eller?
Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3