Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
Vad kostar ett täcke till spjälsäng?
Vad kostar ett täcke till spjälsäng?
Har en stekpanna som jag köpt i Ullared. Kostade nog inte mer än 150 kr och den är super.
Lite mer än 1 månad kvar tills jag ska åka ner. Kollade hur mycket kläder jag behöver köpa till min lilla, men jag hade väldigt mycket så det blir nog en hel del annat som kommer inhandlas också.
Den 7 september. Behöver inte köpa några kläder i strl. 62/68 det har jag en hel låda med, men det kommer bli endel påslakan och sånna saker istället.
Dom hade det tältet förra året också. Då kunde man köpa byxor till barn för 5 och 10 kr även andra kläder för runt 25 kr.
Bh finns det massor av och dom är jätte sköna. Jag använder inga andra. Det är någon här i tråden som hittat mitt första år bok för typ 15 kr eller nått. Jag köpte spjälskydd till sängen innan jag köpte sängen, dom var lite långa, men det går att pussla ihop.
Strumpan 78 skrev 2007-08-16 20:26:56 följande:
Jag har alltid fått köpa kläder på herravdelningen eftersom att det inte finns så mycket kläder för oss kraftiga, så tröjer och sånt går jag till herr för att kolla efter.
Sarah å Leia skrev 2007-08-28 21:41:56 följande:
Skatebord har jag för mig att jag betalade 99 kr för, men det var till jul förra året.
Hej
Ska ni också åka ner den 7 september? Jag och min kompis ska åka ner då med. Men vi åker nog inte så tidigt. Bor ju bara 1 timmes resväg där ifrån.
99 kr gav jag i våras för skatebord, men är det en som åker mycket så vill han nog inte ha en därifrån.
Nej, det har jag inte sagt, men det är ju inte sånna som man köper i en skateboard butik om man säger så. Dom som kostar runt 900 utan truckarna.
Någon som vill att jag ska kolla priser eller nått när jag är i Ullared på fredag?