• Venus

Moderatortråden

TTaL Såhär står det i medlemsvillkoren;

"7. Signaturer och inlägg i annans namn.
    Det kan vara svårt för redaktionen att veta om inlägg skrivs i någon annans namn, men om vi får en anmälan om att någons namn utnyttjats raderar vi inläggen i efterhand. Man får inte heller utge sig vara någon man inte är, t.ex en gravid kvinna fast man i själva verket representerar en butik. Det är endast tillåtet att använda en (1) signatur per person."

www.familjeliv.se/medlemsvillkor.php

Så det står med att man bara får ha en signatur per person, även om det kanske inte står fullt så öppet som man kanske hade hoppats...

• Venus

Jag förstår att de flesta missat det...
    För mig ingår det i god netikett att bara ha en signatur/ett användarnamn, så för mig har det varit en självklarhet...

Men nu vet alla vart de kan hitta det (de som läser här i alla fall )

Gud vad jag är dålig på att skriva under i denna tråden

//Venus, Moderator

• Venus

Du är för liten och Centurion, dessa frågor kan inte vi svara på alls... Det är något ni får ta med Patrik/redaktionen...

Och vad jag har förstått så kan det ibland ta ett litet tag innan man blir av med funktionen trots meddelande i inboxen, och tiden räknas då ifrån att den blir indragen... *Som jag fattat det*

Sedan så har ju FL haft lite strul med utskicken och om det är så att man fått 2 meddelanden om indragen anonymitet så kanske det har blivit fel i databasen och den står på 31 dagar istället???

Därför ber jag er kolla upp detta med Patrik, för det är så mycket som kan ha blivit fel...

Och trots att man är anonym av misstag så finns det inget vi moderatorer kan göra när ärendet är avklarat, utan man MÅSTE vända sig till Redaktionen för att få svar...
    Lägger ut mailen igen om någon missat den: info@familjeliv.se

• Venus

Du är för liten, därför jag ber dig kontakta Patrik/Redaktionen för att få klarhet i det här... För vi kan inte svara mer än så här...

Men jag säger inte att det är så som jag skrev, utan bara att det kan vara så... Fel i databasen kan det bli, och det kommer inte fixas förräns någon säger till...

• Venus

Du är för liten, jag har ingen aning om vad som prioriteras och inte... Det återstår att se...

• Venus

Hehe, ming, du kommer få värre straff nu... Nu är det Patrik som håller i trådarna

• Venus

När man avreggar sig så försvinner alla GB inlägg, men när man får gå pga för många varningar så ligger allt kvar...

• Venus

Glass, som läget ser ut just nu??? Nej, hon kommer inte tillbaka...

• Venus

Trevligt jobb ni har sen då när den väl funkar igen Blir väl en hel del att jobba av då

Svar på tråden Moderatortråden