• Venus

Moderatortråden

Snuttarna, det är bara Patrik som kan fästa trådar så det får du nog fråga honom om då

• Venus

FiaFlopp, en mildare variant av varning är en tillsägelse...

Vill även påpeka att moderatorerna INTE diskuterar enskilda fall här, utan det får man ta med Patrik/redaktionen...

*Venus som inte är moderator för tillfället, men som fortfarande väntar på svar från Patrik*

• Venus

Glass och övriga

Inte ens moderatorerna får reda på vilka som är troll och inte...
    De kan få reda på det genom att skicka mail till Patrik o Co, precis som ni medlemmar...

Men om det är ett troll, så brukar allt de skrivit (trådar och inlägg i trådar) försvinna... Jag ska inte säga alltid eftersom det är Patrik o Co som rensar bort dessa, men oftast vad jag vet...

• Venus

Kajsan NU måste du ju maila mig oxå o berätta vem det är

• Venus

Du är för liten

Och du kommer bli en sån som går o glor in i andras fönster för att se om du hinner se oss

• Venus

DÄFL, Byns skvallertanter har i alla fall ett LIV Det har ju inte du om du bara glor

• Venus

DÄFL Men det är ju det som är livet Man måste ju ha kul på andras bekostnad Skadeglädjen är ju den enda sanna glädjen

• Venus

DÄFL Sicka förebilder du har
    Du tänker väl på att du inte ska titta så mycket på TV va??? Du är ju så liten så du kan ju bli påverkad av det du ser på tv

• Venus

Kajsan, men om du skickar vem det är till mig så kan jag hjälpa dig leta Jag är bra på att hitta saker trots nada sökfunktion

• Venus

DÄFL Vet du va, jag ska inte sitta här mera nu Jag ska springa över till grannkärringen o skvallra lite tror jag Tänk dig vilket rykte du får Du bodde väl i GBG va???

Svar på tråden Moderatortråden