• Glass

Moderatortråden

Jag skulle tycka att det vore himla bra om det tydligt stod någonstans i reglerna vad som är en tillsägelse och vad som är varning samt hur åtgärden blir. Likadant med anonymiteten och sånt.
    Då kan ni bara hänvisa till dem när det blir rörigt och själv så kan man få en aning om hur det funkar.

Jaja, jag vet. Jag borde maila detta till Patrik, men jag orkar inte, så jag hoppas att någon snappar upp den här idéen och gör det istället

• Glass

Oj, nu är jag tillbaka lite snabbt efter att jag har ägnat mig åt tvtittande i 2 dygn. Vi har nämligen köpt en tv och det har vi inte haft på flera år.
    Måste ju kolla ikapp en massa nu!

Jag har insett att venus och Roisin är satta i karantän, men har Roisin även avreggat sig?

• Glass

oj, vad synd. Jag gillade henne massor.
    Finns det något chans att hon kommer tillbaka?

• Glass

exakt vart ska man skicka om man vill överklaga ett beslut?

• Glass

och behandlar samma moderator fall som man anmäler igen? Eller låter ni någon ny titta på det?

• Glass

Tack isolde, det är så många adresser, så jag blir alldeles förvirrad

Alla andra

Klart att vi ska vända oss till redaktionen även om vi inte får svar eller om det tar långt tid.
    Ju fler vi är som gör det, desto snabbare kanske Patrik inser att situationen inte håller riktigt.

• Glass

My, vad betyder quot; ?
    Jag har sett det i lite olika sammanhang, men i ungefär samma situationer, men jag fattar inte

• Glass

Aha, tur att jag frågade. Jag tyckte att det såg rätt flått ut, så jag funderade på att börja använda det, men det var en väldans tur att jag inte gjort det ännu

Svar på tråden Moderatortråden