• My 2

Moderatortråden

Hejsan alla FL-medlemmar

Detta är en tråd där alla medlemmar kan ställa allmänna frågor om forumet och om de regler och den kultur som gäller här. En moderator svarar så snart vi hinner.

I denna tråd undanber vi oss frågor om specifika ärenden, är du missnöjd med en moderators agerande ska du alltid kontakta redaktionen så att korrekt åtgärd kan vidtas. (För er skull ska alltid redaktionen vara medveten om ev. missnöje med en moderator)

Vi har ingen möjlighet att veta något om det "tekniska" bakom FL, men ibland vet vi något ändå och då kan vi svara på det.

Så: Frågelådan är öppen, välkomna in!

/Moderator

• Svar på tråden Moderatortråden
  • giz

roisin: ja det var väll det att reklam inte va ok va fast hittils har ju inga sponsorer ramlat in så då kanse det räknas som idiellt arb

OBS!! inte ot eftersom det är en moderator fråga

OT: du är för......... noppe e inte ett dugg arg.....orkar inte lägga energi på det.

• Du är för liten

Giz: Får du mina mail då? Har du ingen lust att reda ut det? Jag skulle tycka det var trist om du bara vill strunta i det och låta det vara som det är nu, vilket inte är särskilt bra tycker jag.
    Jag vill veta hur du vill ha det, för det är ju ingen idé för mig o skriva till dig om du inte tänkt svara...

Vet att det är OT men det har krånglat med mail mellan oss tidigare så jag vet inte hur jag skall få fram nåt annars

• Barbaskön

Idag när jag har postat saker så får jag hela tiden - Error fel i databasen. Jaha tänker jag och svär över att mitt inlägg inte kom in och att allt lade av, MEN när jag backar så ser jag att mitt inlägg har kommit in väljer jag att inte backa utan bara uppdatar/gå in på familjeliv igen så ser jag att mitt inlägg har dykit upp två gånger. Vad beror detta på?

• Venus

När du uppdaterar så uppdaterar du även skickandet av inlägget så undvik gärna detta

Vi har ingen aning om vad som hänt utan försöker bara klara av alla dubletter och hoppas på en vettig förklaring från Patrik snart

• Mor64

*står startberedd med pulkan, väntar bara in mer snöoväder*

• giz

mor 64: vi har snö *hoppar glatt upp å ner* har nybakade bullar å

• Mor64

*ler och pussar på giz och moderatorerna*

• Tessy

Hej! Har två frågor:
    - Varför kan jag inte alltid se vem det är som har kikat in i mitt krypin? Det står bara okänd? Ska det ändras på?
    - Hur tar jag bort gamla meddelanden i min inbox?
    Kram & tack för en kanonbra hemsida!
    Thérèse

• Venus

Tessy, de okända är sånna som inte loggat in på FL utan bara är inne o kikar på vem du är... De har alltså inget namn...

Du kan inte radera i inboxen, tyvärr...

Svar på tråden Moderatortråden