Oss som tränar med Orbitrek
En tråd för oss som tränar dagligen med Orbitrek crosstrainer.
Jag har nyss skaffat mig en Orbitrek Platinum. ![]()
En tråd för oss som tränar dagligen med Orbitrek crosstrainer.
Jag har nyss skaffat mig en Orbitrek Platinum. ![]()
Hej, jag har haft min orbitrek i ungefär tre månader. Den är fantastisk bra. Jag brukar köra mellan 20-30 minuter å då känner man verkligen att man fått ett bra träningspass. Man får ju röra både ben och armar och det är faktiskt sant att rörelsen man får är skonsam för leder (_något jag har problem med annars) så jag skulle i alla fall rekomendera att införskaffa en. kan vara skönt när man inte vill gå ut i regnet eller till något gym.
Hallå!
Här rä en till crosstrainer-frälst. Har dock inte en egen utan använder gymmets ett par gånger i veckan. Tycker det är kanonbra träning - jobbig som tusan!
Brukar köra lite olika program, och variera mellan 45-60min per gång beroende på om jag styrketränar också. Det krävs en stor vattenflaska och handduk
Kul att det är fler som håller på med samma ![]()
Hallå! Här är en till som använder en på jobbets gym...brukar köra ett program och det är grymt jobbigt...har gått ner ngr kilo :) Rekomenderas verkligen!! Hade jag haft plats hemma hade jag köpt en på en gång :) Lycka till!!
Jag har precis beställt en Orbitrek, får den om 1-2 veckor
Nu ska här tränas ![]()
min orbitrek rockar...=) det är ju urjobbigt, så lite skillnad gör dom nog =)
Nu har min man beställt en orbitrek. han har tydligen velat ha en men inte sagt. Så vi kom fram till att vi skulle köpa en och nu är de gjort men de har inte kommit än. Väntar med spänning... Se om den är bra eller om de var bara att kasta pengar i sjön.. ![]()
Jag längtar tills jag ska beställa en...
Vi får ha denna tråd för peppning osv
Ska prata mer med maken o fråga när han ska beställa den åt mig. Om den tar 2 v så ska jag nog beställa en nu... för förkyldningen lär blir borta när den kommer!
Jag har lånat en av min svägerska, försöker träna 20 minuter varje dag men ibland går det segt.
HKL är anonsen kvar på blocket om orbitrek? skall köpa en jag med vet ju inte om tv-shop har avbetalning kanake ska köpa en på blocket men inte hittat nån för rimlig peng