• HKL

Oss som tränar med Orbitrek

En tråd för oss som tränar dagligen med Orbitrek crosstrainer. Jag har nyss skaffat mig en Orbitrek Platinum.

♫ Lycklig mamma till Alexander 050512 ♫ Hemmaförälder & Hemmafru
  • Svar på tråden Oss som tränar med Orbitrek
  • FruLidgren
    Emeraldy skrev 2007-07-02 22:16:58 följande:
    Vad roligt att höra, dammtussan Du pratar om distans... Är träningen jämförbart med att t ex jogga, eller vad tror du?
    Jo det skulle jag väl tro, sen rör man ju armarna oxå och det ökar ju på förbränningen!
    ♥Tess♥Micke=Elias♥ www.nogg.se/lillfisen
  • Flummig

Gud vad rolig tråd, har läst alla inlägg lite då och då! Jag tränar med en sådan på gymmet, den är grymt jobbig och effektiv! Brukar bli 20min, men ibland 30min eller 60min, beror på om jag ska löpa och lyfta vikter och sånt också. Det finns ju olika program, så det är bra med variation! Jobba på tjejer! Kanske skulle ta och beställa en då...

• Mamma Heather

Det är så kul att läsa, Dammtussen
    Flummig, Kul att läsa om hur du gör på gymmet!

Jag verkligen längtar till den kommer.

• lakrisbåt

Americanwomen:

Vi beställde den förra helgen på lörsdagen och fick den igår. beställde den från tvins hemsida.

De gäller nog att ha lite självdiceplin annars kommer den stå i ett hörn och bli väldigt dammig.

• josefsmamma

Jag har också köpt en orbitrek som jag väntar på att få hem!
    Skönt att de hade den lite billigare ett tag där..
    Här ska motioneras (hoppas den inte hamnar i källaren som det mesta)

Josef 050703..... Elise och Fiona 070408
  • Emeraldy

Är så besviken - jag får ju aldrig min Orbitrek Går som ett barn på julafton och blir lika besviken varje gång Idag är det 12 dagar sen jag beställde den, så än håller de ju sitt leveranslöfte, men ändå...

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • Mamma Heather

Ja jag beställde min i helgen så jag måste vänta ännu längre. Kanske du ska ringa TVshops kundtjänst?

kram

Emeraldy skrev 2007-07-03 13:52:36 följande:
    Är så besviken - jag får ju aldrig min Orbitrek Går som ett barn på julafton och blir lika besviken varje gång Idag är det 12 dagar sen jag beställde den, så än håller de ju sitt leveranslöfte, men ändå...
  • Flummig

Idag tränade jag 60min på den, riktigt skönt när jag gör det! Man blir alldeles genomsvett när man tränar på den, så nog är den effektiv! Brände 859 kalorier, det är bra att kunna hålla koll på det också! Hoppas ni får hem era snart.. *håller tummarna*

• Mamma Heather

Tack Flummig! Jag räknar med 10-14 arbetsdagar ifrån då jag beställde den... så denna vecka mån-fred sen nästa mån-fred, och då kan jag räkna efteråt 4 arbetsdagar till efter det. Jag har ingen tålamod men jag kan inte göra något mer än vänta hehe!!

Jag blev genomsvettig bara att dammsuga hela lägenheten, springa runt och städa köket och badrummet... hehe Ska duscha innan jag har middagsgäster ikväll... måste torka golvet och sen är jag klar inför deras besök. Idag är Amerikas nationaldag

• Tesserese

Nu ska jag gå o träna på jobbets orbitrek...men shit Flummig...en timme...de e bra jobbat!! mina fötter brukar domna bort efter 30 min...haha

Svar på tråden Oss som tränar med Orbitrek