• jeannette

Reductil

jag vill oxå ha reducil,...
    var till doktorn här i cypern o de sa att de har tagit bort den här

pga många tog reducil o

reducil ihop med värme var inte så bra o många fick hjärtatack

o jag vill gärna ta de bara 2 månader som maxs för jag vill ha en spark på nåt vänster

de hat xenical bara usch :( den vill jag inte ha vidrig

• jeannette

ni som äter har ni ofta hjärtklappning?

blir som rädd för sånt....

kan nån svara tack

• jeannette

6628
    en kompis tog xenical
    du vet att nöär man äter mycket onödig så går man på toa o bajar ut sånt...
    i alla fall är dålig på att folklara men de som bantar o håller på vet mer än väl hur xenical påverkar.

en kompis till mig fick en olika hon hade äti 4 månader o var inne på sin 5:te när plötslig hon hade känns sig bublig i magen o hon gick ner till tvättstugan när hon börja känna att trosorna börja bli blöt...det börja rinna b... utan att hon kunde sätta stop på det
    hon sprang till sin lyan utan att det stoppades jag vill gärna folklara vad jag menar men jag vet att det jag beskriver är riktig vidrig och inte alla vill läsa sånt här.

därför gillar jag inte xenical.

vet att inte alla händer det så men man vet aldrig

varför är det ingen som svarar om ni får hjärtklappning??hur det känns och om det är inte läskig

• jeannette

6628

amiga såg att du fick xeni

vet du vad bättre att du äter rätt mat bara.

har en killkompis som åt zeni o ha hade inga såna olyckor

men det är olika

undrar oxå om det är nån som har gått ner med zenikal???

• jeannette

lo de zeni lo lei en la pagina 12 sorry har inte läst hela tråden

• jeannette

vimmelkantig
    jag tror att värme med hjärtklappning är oxå komvinerad med stress till jobbet fara hit o dit...

o när man går på semester så relaxar man o vad då...om du åker dit så kan du göra kort uppehåll eller

• jeannette

6628

nää jag såg ingen skillnad kanske han åt inte rätt o han hållde sig i vikten bara...

medan hon som det hände det jag skrev innan att (hon shet på sig)hon åt rätt under den perioden visst fuskade hon imellan åt m,en hon gick ner i vikt en massa

så det gäller att äta rätt

kan tänka mig att det gäller det samma med reducil om man vill ha det bästa efecten

• jeannette

hur mycket går man ner på en månad med reducil???

jag vet att det varierar från krop till kropp...men får man höra några exempel

• jeannette

Ylwis

jag undrar för jag har fått tid med en läkare får att få den nu på mån o jag vill använda de bara två månader för jag har planer pom att bli gravid igen och jag måpste rensa kroppen o jag kan tänka mig att det tar sin tid att gå ur kroppen o den andra är att jag är lite rädd att få obehagliga hjärtklappning läste att man får det.

har du fått det?

• jeannette

jag bor i cypern o där är de förbjudet totalt p g a några fick hjärtatack

jag ska få de nu när jag är påp semester här
    men jag räknar med att jag inte kommer att stressa som de gör där
    typ jobba fara hit o dit ..jag har det inte jag har aircondition hela tiden hoppas inget hände söker för 2 månader eller 3 om det går.

Anonym (orolig) skrev 2007-08-12 23:08:19 följande:

Hej!Funderar ochså på reducil men jag har hört skräck historier om tabletterna och att de har blivit förbjudna utomland. Stämmer det? Har problem med högt blodtryck och hjärtklappning och törs därför inte prova tabletterna.Finns det någon som jag med högt blodtryck och hjärtklappningar(hög puls ofta) som har använt reductil.Tacksam för svar
Svar på tråden Reductil