Reductil
här är en till som käkar reductil. ätit i 8 veckor och har gått ner 11,5 kg sammanlagt.
här är en till som käkar reductil. ätit i 8 veckor och har gått ner 11,5 kg sammanlagt.
otroligt att du fick det nu! läkarna säger att man inte ska börja gå ned i vikt förrens minst 1 år efter förlossning för att det inte är bra då alla hormoner inte har lagt sig till rätta. sen kan man ju diskutera vilken läkare som skriver ut sånt bara sådär utan att träffa personen i fråga? o) det blir jag jäkligt förvånad över faktiskt. En del verkar skriva ut hur lätt som helst och en del skriver knappt ut det fast en del har BMI över 35 och är då berätigad att få det enligt FASS.
hoppas det går bra för dig men ta det försiktigt nu när du precis slutat amma.
ja endast en läkare kan skriva ut och bedömma om du får reductil eller inte.
okej men jag blir så orolig ändå för din "hälsa" även faast jag inte känner dig
just att du har kvar hormoner i kroppen för att du har nyligen slutat amma.
går du på kontroll ofta? eller gick du ofta? jag går var 14:e dag i tre månader just för att blodtrycket kan ändrats så mkt så rekomenderar de att man ska göra det. är inne på min 9:e vecka nu.
jeanette:
jag har inte upplevt hjärtklappning men kan tro man kan få det då det kan påverka blodtrycket.
och värme och dåligt hjärta är inte bra så jag kan förstå att de i cypern slutat skriva ut det.
Kranskärlsjukdom, hjärtsvikt, arytmi, takykardi, perifer arteriell sjukdom eller cerebrovaskulär sjukdom (stroke eller TIA). då ska man inte äta reductil så jag tror att får du hjärtklappning så ska du omedelbart kontakta läkaren.