Inlägg från: Anonym (Saga) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Saga)

Reductil

Hej får man vara med i denna tråden?
    Skrev en fråga ovan... kom på att jag vill ju vara med här Jag började igår med R. Tanken är att gå ner ca 25 kg.
    Har gått på detta en gång innan, innan jag blev gravid..

• Anonym (Saga)

Kix: tack! Sådär, 8 kg på 6 mån, men ändrade inte så mycket i motionen... men men
    Denna gången är det annorlunda!
    Hur går det för dig?

• Anonym (Saga)
    mammacatta skrev 2007-08-22 11:43:15 följande:
    Som spinoff-effekt ja.Drick mer vatten!Vattenbrist står för säkert 95% av all huvudvärk.ex: Bakis och törstig: huvudvärk eftersom alkohol är vätskedrivande.R gör att man blir otroligt torr i munnen, antingen pratar du med vc om tuggtabletter mot det eller så dricker du några liter vatten. Vatten behövs för att gå ner så jag rekommenderar dricka vatten och se om det räcker först innan man ringer vc.
    tack så jätte mycket!!!

känner fortafrande väldig hunger.. men det kanske blir bättre...
  • Anonym (Saga)
    mammacatta skrev 2007-08-22 12:04:25 följande:
    Anonym (Saga) skrev 2007-08-22 11:55:46 följande:Hungern är bra, den säger att du behöver äta. Det är skillnad på hunger och sug!DET är min favorit med R, att jag känner verklig hunger nuförtiden, inte bara ett ständigt sug efter oral tillfredställelse
    sant sant!! Men jag äter ganska mycket.. men det blir säkert bättre, bara 2 tabletten ju

Tack!!
  • Anonym (Saga)

NI som får rabatterat: vad betalade ni första gången? Jag betalade under 600, vad blir det nästa gång?

Kix: Det var bra, men så fick jag missfall & då började jag äta igen Så nu är jag tillbaka & kämpar! 1 timmes promenad igår, samma idag osv...
    Duktig du är som har gått ner så mycket!!!! *avis* Jag hoppas jag klarar det med..

• Anonym (Saga)

Kix: tack
    ja du.. man får nog kämpa mer när man har slutat med dom! Ska du ner mycket? Jag måste ner ca 25 kg!!

• Anonym (Saga)

Kix: aha
    hemkommen från 1 timmes promenad... Känns bra!

• Anonym (Saga)
    jeannette skrev 2007-08-22 21:14:18 följande:
    1100 för tre månader fick jag betala.sedan om 3 månader ska jag betala 600 o sen nästan gratis.
    tack för svaret!
    millan999 skrev 2007-08-22 22:13:00 följande:
    Hej!Jag vill oxå vara med här!Började med R den 20:e Juli och idag står jag på -8kg!!Det känns jätteskoj! Tyvärr får jag göra ett uppehåll med R i 14 dagar då jag åkte på Njurbäckeninflammation i Måndags. Men jag mår mest illa av pencillinet och har nada matlust så jag kanske håller vikten :)Hoppas det i alla fall.
    OJ va duktig du är! Mindre roligt med det du har åkt på Krya på dig!
  • Anonym (Saga)

CeeJay: nää kan inte hjälpa dig.. har du högt?

• Anonym (Saga)
    CeeJay skrev 2007-08-23 12:50:01 följande:
    Anonym (Saga): Njae det låg på 133/90 idag och jag brukar ha 130/80.. Har ringt och fått tid hos läkaren på måndag, får kolla vad trycket ligger på då.
    Hoppas det har gått ner då

Hmm har tagit R 3 dagar nu, vågen står på -2?! Hmm måste vara fel på den.. kan ju vara att för en vecka sedan sa jag stopp till godsaker Beror nog på det med. Men glad är jag!Skrattande
Svar på tråden Reductil