Inlägg från: Anonym (Saga) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Saga)

Reductil

Hur fort gick ni ner i början?

• Anonym (Saga)
    CeeJay skrev 2007-08-26 18:16:48 följande:
    Anonym (Saga): Jag gick ner jättefort i början - har ju bara ätit i drygt två veckor nu men första dagarna såg jag skillnad varje dag Ska väga mig i morgon och ser då var resultatet blivit på två veckor... Återkommer
    ååhh ja skriv här *nyfiken*

Jag märker ingenting.. tror jag.. dom -2 var nog från veckan innan jag började med R.. Har vart ute & gått i  ganska rask takt 4 timmar denna veckan.. & allt man går med 2 barn, fram & tillbaka hit å dit..
     men ja ja.. kanske kommer sen då.
  • Anonym (Saga)

jaha då åt man en glass! VARFÖR?

Jag är super hungrig hela tiden

• Anonym (Saga)
    CeeJay skrev 2007-08-27 16:29:10 följande:
    För att det är gott... Se det inte som ett nederlag utan fortsätt som vanligt och bry dig inte om glassen - den förstör ju ingenting så länge du inte mår dåligt och fortsätter att frossa. Att äta någonting gott är ju någonting man "ska" unna sig om man vill.. Anonym (Saga) skrev 2007-08-27 16:10:08 följande:
    du är så klok
  • Anonym (Saga)
    Kix01 skrev 2007-08-27 22:22:26 följande:
    Saga: Jag åt choklad och drack cola och åt allt jag kände för när vi var på Mallorca, gick ändå ner 0.5 kg den veckan. jag har inte bantat samtidigt som jag äter dem men jag har skärpt mig, äter lördagsmiddg med de andra, tårta på kalas, fika om jag blir bjuden etc (eller när jag behöver chockenergi, på stormarknad med ilsk bebis t ex kan det behövas choklad!!!). Har ändå gått ner 8.5 kg på 2 mån så oroa dig inte för glassen!!!!
    ne tack..

är orolig för mitt bltr, har haft huvudvärk till & från varje dag.. kanske för tabletterna?
  • Anonym (Saga)

Missix: va duktig du är!
    För mig står det still redan. 4 kg på en månad..

• Anonym (Saga)

CeeJay: men laltså jag har fått mer aptit.. Äter större portioner nu.. kanske inbillar mig. Jag kanske är den enda som går upp i vikt till slut kanske

• Anonym (Saga)

Ylwis: tråkigt. Men får jag fråga varför du skulle ha kopparspiral för att få äta r?

• Anonym (Saga)

ok tack, jag har inget.. men jag ska inte bli gravid.. om inte kondomen går sönder.. Fundersam

Äter ni nyttigt osv? Jag har slarvat nu. dessutom äter jag så mycket mat Kan kan inte motionera nu för jag har ont i ryggen- läkaren har sagt nej till det ett tag framöver..
    Kan det bli värre???

• Anonym (Saga)

Ylwis: shit va duktigt du är!! WOW *avis*

CeeJay: ja, du... inte roligt att gå upp! Lär jag ha gjort nu. Men funderar på VV... men verkar svårt med points osv.. jobbigt att komma in i det...

• Anonym (Saga)
    Anonym (nytt liv) skrev 2007-09-16 21:22:53 följande:
    Någon med halsbränna eller balongmage? Jag brukar få det såhär ett par dagar efter R start. Fick det förra gången också 4-5 dagar efter start. brukar gå över men känslan att jag ska få halsbränna efter ett litet rap är där hela tiden om ni förstår...någon mer?
    nää det har jag inte känt..
    Jobbigt!

Jag går inte ner nu,,,, *deppar*
  • Anonym (Saga)
    CeeJay skrev 2007-09-17 17:01:57 följande:
    Grattis tjejen! Här går det inte lika bra, har börjat med R igen idag efter ca en veckas uppehåll. Räknar jag både ner och upp i kg så gick jag totalt ner 1,3 på första provkartan 28 tabletter Funkade superbra första två veckorna och sen blev jag sjuk och blev mer hungrig (?) och orkade inte träna. NU ska jag ta tag i detta igen.Är i stort behov av lite av ditt jävlar anamma

ååhh typiskt! Hoppas det går bra denna gången, att du slipper krångel!

Här går det inte neråt nu.

Hur går man ner utan motion???

Svar på tråden Reductil